שירותי מוקד - חטיבת Call Center

 

חטיבת ה-Call center של ביפר מתמחה באספקת שירותי ניהול מרכזים טלפוניים ייעודיים, במיקור חוץ ופנים, במגוון רחב של תחומים :

 

• שירות לקוחות
תיאום פגישות
• מכירה ישירה
• גביה
• סקרים
• שירות עצמי באמצעות מערכת IVR

 


 

עם ניסיון של למעלה מ- 20 שנות ניהול מרכזי מענה טלפוני, מונה מאגר הלקוחות שלנו חברות וארגונים מובילים במשק הישראלי, ממגוון רחב של תחומים:

 

• רשות האכיפה והגביה של משרד המשפטים
• רכבת ישראל
• מירס
• קופ"ח לאומית
• הראל חברה לביטוח
• ניו קופל
• בזק בינלאומי
• רשויות עירוניות ועוד..

 

 

מדי חודש מטפלים נציגינו בכ- 2,000,000 שיחות טלפוניות במוקדי השירות והמכירה השונים ואנו גאים בעובדה שגם מערך כוחות הביטחון וההצלה נשען על יכולתנו המוכחת במוקד הטלפוני, לצורך הזנקת כוח אדם וטיפול באירועי חירום.

 

טלמרקטינג

טלמטינג - תיאום פגישות

מוקד שירות לקוחות

עבור לתוכן העמוד