מוקד שירות לקוחות

 

מטפחים את הלקוחות עבורכם.
 

רכישת לקוח חדש עולה פי 7 משימור לקוח קיים, ולקוח מרוצה הוא נכס לחברה.

 


 

מוקדי שירות הלקוחות של ביפר מבטיחים לכם רמת שירות גבוהה ובלתי מתפשרת, טכנולוגיה מתקדמת, גמישות מקסימלית בהתאם לצורכיכם ובקרת עלויות.

בהתבסס על שיטת ה-TCS (Total Customer Satisfaction)ועל סמך ניסיון עשיר ומגוון פיתחנו מודלים אפקטיביים לשירות לקוחות המבוססים על ניתוח צרכים, זיהוי נקודות קריטיות וצווארי בקבוק, איתור בעיות וטיפול יעיל ואיכותי מהשורה הראשונה.
 
מוקדי שירות הלקוחות שלנו עומדים בהצלחה ביעדי השירות המחמירים ביותר.
 

אנו מקשיבים ללקוח שלכם, מוודאים שהוא זוכה לחיוך ולהבנה מרגע ההתקשרות ועד למענה שלם ומספק, ומעניקים לו בשמכם שירות אמין, אישי ואדיב.

עבור לתוכן העמוד