הוראות להפניית שיחה


ביפר תקשורת מברכת אותך על הצטרפותך לשירותים העסקיים מקבוצת ביפר.
המוקד המאויש ערוך לקבלת שיחות עבורך.
באפשרותך לפרסם את מספר הטלפון הייעודי שהוקצה לך לטובת השירות (מספר מנוי) או לבצע הפניית שיחות מכל קו שברשותך (נייד / נייח) אל מספר המנוי הייעודי (שירות Follow Me).


פעולת הפניית השיחות נעשית ידך כלקוח והיא כרוכה בתשלום לספק התקשורת בהתאם לתעריפים המקובלים אצלו. ברוב המקרים ניתן להגדיר עצמאית את סוג ההפנייה (תפוס/אין תשובה/לא זמין/מלא) ולאחר כמה צלצולים תופעל.
נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע במידת הצורך.

כיצד להגדיר הפניית שיחות?
על מנת לבצע הפנייה, ראשית יש לבטל, במידה ויש, את התא הקולי (פרט ללקוחות סלקום שבמכשירם חייב להיות תא קולי לצורך הפניה תקינה)

 

הפניות ממכשירים סלולאריים (משמאל לימין):

 

אין מענה

 

*61*  מספר המנוי**15/20/25#מקש חיוג

תפוס

*67*  מספר מנוי #מקש חיוג

לא זמין

*62*  מספר מנוי #מקש חיוג

עקוב אחריי

*21*  מספר מנוי #מקש חיוג

ביטול כל ההפניות

##002#מקש חיוג

ביטול אין מענה

מקש חיוג##61#

ביטול תפוס

מקש חיוג ##67#

ביטול לא זמין

מקש חיוג ##62#

ביטול עקוב אחריי

מקש חיוג ##21#

 


מערכת הפעלה אנדרואיד - אם אחת ההפניות לא הצליחה, ניתן להגדיר דרך הגדרות המכשיר:
הגדרות מכשיר > הגדרות שיחה > העברת שיחה > שיחות קוליות > מפורט > יש לבחור עפ"י הצורך: ב- אין מענה / לא זמין / תפוס > לרשום את מספר המנוי ו-אישור.
במידה ולא ניתן לבצע את ההפניה דרך ההגדרות יש ליצור קשר עם מוקד השירות של המפעיל הסלולארי לביצוע הפניה ע"י המוקד. חשוב להדגיש שנדרשת הפניה באין מענה/תפוס ולא עקוב אחריי מלא
לקוחות גולן טלקום יכולים לבצע הפניות דרך אתר גולן טלקום --- > החשבון שלי בלבד
https://www.golantelecom.co.il/web/login.php

הפניות ממספר טלפון נייח (משמאל לימין):

 

אין מענה

*74  מספר מנוי  מקש חיוג

תפוס

*73  מספר מנוי  מקש חיוג

עקוב אחריי

*72  מספר מנוי  מקש חיוג

ביטול הפניות

#74 / #73 / #72

 


לביצוע הפניות ממרכזייה נא ליצור קשר עם שירות לקוחות.


לפני נסיעה לחו"ל מומלץ לברר מול המפעיל הסלולרי האם הפניית השיחות נתמכת ביעד הנסיעה וכן מה הן עלויות ההפניה. עלות ההפניה נקבעת ומחויבת ע"י המפעיל הסלולרי.

עבור לתוכן העמוד