סיפור לקוח – אביטל ברנדר אריכא מנהלת הלל הפקות

בניוזלטר זה תכירו את אביטל ברנדר אריכא, בעלת ומנהלת "הלל הפקות", נשואה ואם לשלוש בנות. מהיכרותנו איתה משלבת באופן מעורר הערכה, ניהול של עסק דינמי ותובעני לצד גידול 3 בנות.

כאשר נשאלה, כיצד השירות שלנו משתלב בניהול השוטף של העסק שלה, ענתה:

"עם שירות Beeper TeleFront (מענה אנושי), אני תמיד זמינה. 24 שעות ביום. זה כל מה שיש לי. בעיה... אין לי לתת לכם יותר מזה - לקוחות שלי, ילדות שלי, בעלי, שפיותי, זה כל מה שיש. ובזמן הזה אני חייבת להספיק כמה שיותר. עכשיו לדוגמה אני כותבת לכם תוך כדי המתנה בבנק לתורי. יש שגיאות? לא נורא. ככה זה כשכותבים קטע שלם במקלדת של האייפון. זה מה יש וזה הכי טוב שאני יכולה לתת כרגע. אבל יש דברים שאני פשוט לא יכולה להתפשר עליהם, כגון הבריאות של הבנות שלי  והעבודה שלי. אין מצב שמוצר לא ייצא בול תחת כף ידי. ועוד לא הספקתי להציג את עצמי.

 

קוראים לי אביטל אריכא ואני מנהלת כבר יותר מעשור עסק קטן ומטריף בשם "הלל הפקות". קטן אבל גדול. אני יוצרת תוכן לאירועים, בעיקר לבר / בת מצווה, מתוך אמונה שדווקא האירוע היהודי המשפחתי הזה הוא החשוב ביותר בהעברת מסרים ובבניית האישיות של הילד.

העבודה הזו דורשת הקשבה לעומק, ניתוח, יצירתיות, דמיון והמון דיוק.

אני יכולה לבצע את עבודתי רק מתוך ריכוז, אני זקוקה לשקט. לכן ללא שום מצפון אני מתנתקת מהעולם הסלולרי והווירטואלי ונותנת למוקד Beeper TeleFront לעשות את העבודה בשבילי.
בזמנים שאני בישיבות עם לקוחות, והבנות בבית צריכות לומר לי משהו, הן אפילו לא צריכות לדעת לכתוב. ביפר מיד מסמסים לי הודעה. דחוף? אני מבקשת סליחה מהלקוחות ומתקשרת. לא דחוף? הבנות יסתדרו בעצמן.

באופן כללי הדרך שלי להרחיב את 24 השעות שלי הוא פשוט לקנות שירותים. אנשי צוות מוכשרים שעובדים עם ילדי בר ובת המצווה, עורכי מצגות וסרטים וגם... כן כן, מישהי שתקפל את הכביסה ותכניס לארונות. הזמן שלי מוקדש לדברים שרק אני יכולה לעשות ולא אף אחד אחר.

תתקשרו! אני תמיד זמינה. מישהו עונה עבורי ואני אחזור מבטיחה!"

 

אביטל אריכא

הלל הפקות

 

עבור לתוכן העמוד