שיחות טלפוניות - הדרך היעילה להגדלת המכירות

קצב פיתוח הטכנולוגיה המואץ בשנים האחרונות, לצד גידול התקורות בתשומות הייצור והשיווק, חייב חברות רבות לבצע התאמות ושינויים, שיוזילו משמעותית את עלות המכירה והוצאותיהם בתהליך המכירה, למשל מכירות באמצעות האינטרנט, אפליקציות שונות ומכירה טלפונית.
בקשנו מיובל פישר, מנהל מוקדי Beeper TeleSale המתמחה במכירות טלפוניות ובתיאום פגישות בשיחות יוצאות, לתת לנו מספר טיפים לגבי האופן בו ניתן להגדיל את הסיכויים ששיחת מכירה תוביל לסגירת עסקה.

על מנת להפוך כל שיחת טלפון למכירתית יותר, יש להקפיד על מספר כללים פשוטים:

  1. יצירת 'כימיה' (small talk) עם הלקוח מהווה 80% מסגירת עסקה – אם לא תיווצר אותה כימיה- סיכויי המכירה קטנים מאוד. לכן יש לצור small talk עם הלקוח כבר בשתי דקות הראשונות של השיחה, למשל בהבעת אמפטיה ב"ימים רעים" והבעת הזדהות עם רגשותיו.
  2. הכנת משפט פתיחה כובש – כאשר איש טלמרקטינג מתקשר אל אנשים הביתה או למקום העבודה, האינסטינקט הראשוני שלהם הוא לנתק את השיחה (לעיתים בנימוס ולעיתים לא כל כך). הנחת המוצא שלהם היא, שהאיש מאחורי הטלפון, רוצה לבזבז להם כסף, ושככל הנראה הם לא באמת צריכים את מה שאתם מוכרים. לפיכך, הכינו מראש כמה משפטי פתיחה מעניינים,שידגדגו את סקרנותו של הלקוח הפוטנציאלי וכך תגבירו פי כמה את הסיכוי לבצע מכירה.
  3. לשאול שאלות מכוונות לזיהוי צרכים לא מסופקים. מטרת שאלות אלה היא להציע רק שירותים או מוצרים שיש סבירות גבוהה שהלקוח יזדקק להם. באופן כזה מונעים היווצרות של תחושה של "דחיפת" מוצרים או שירותים.
  4. להאזין ללקוח - לאפשר ללקוח לדבר יותר וללמוד להאזין לו. כך תוכלו לכוון את השירות או המוצר שלכם בדיוק לצרכיו.
  5. כאשר הלקוח מעלה התנגדויות, יש לספק לו יותר אינפורמציה. התנגדויות במהלך שיחת טלפון, הן הזדמנות לסגירת עסקה, קחו את הקושי והפכו אותו להזדמנות.
  6. מחיר - השימוש במילה 'יקר' מצד הלקוח, משקפת את הצורך שלו בהסבר אודות המחיר של המוצר. יש לחזור אחורה בשיחה לשלב בירור הצרכים ומתן מענה מדויק לכל אחד מצרכיו של הלקוח.

הגדלת מחזור המכירות באמצעות מוקד במיקור חוץ
בשל מומחיותינו בניהול מוקדי מכירה עבור לקוחות גדולים ומובילים במשק הישראלי, זהינו את הפוטנציאל לשכפל את המיומנות והמקצועיות שלנו ולהציע שירות מכירה טלפוני, בשיחות יוצאות, במיקור חוץ גם עבור בעל העסק הקטן והבינוני.
ללקוחות רבים שלנו, אין את היכולת, הידע או הזמן לסגור עסקאות מלידים, לכן עלות הרכשת (גיוס) לקוח חדש מאוד גבוהה.
לצורך כך הקמנו את המוקד שלנו, אנו מספקים פיתרון מקצועי להגדלת מחזור המכירות.

מוקד Beeper TeleSaleבעל 3 מאפיינים מרכזיים, המבדלים אותנו מהמתחרים:

  1. מומחיות ומקצועיות - המוקד שלנו מוביל במכירות עם תוצאות אפקטיביות –"כל שיחה עסקה", הודות לניסיון עשיר בייזום שיחות יוצאות לצורך מכירה ישירה וקביעת פגישות, אנשי מכירות מקצועיים, המתמחים בטיפול בהתנגדויות, בקרת איכות מתמדת ותגמול הולם להשגת יעדי המכירות.
  2. זמינות מיידית להקמת פרויקט – אנו גמישים לעמוד בלוחות זמנים צפופים ולתת מענה הולם לכל צרכי לקוחותינו, לכן אנו מתחייבים להקים פרויקט ולהתחיל למכור תוך 48-72 שעות.
  3. התנסות בפיילוט – מתוך אמון מלא ביכולות המכירה של המוקד, אנו בטוחים כי נעמוד בכל אתגר מצד הלקוח, לכן אנו מאפשרים ללקוחותינו להתנסות בפיילוט על מנת להתנסות בשירות.

 לפרטים נוספים והצטרפות

03-6100078

עבור לתוכן העמוד