שאלון נטוורקינג

בעולם הנטוורקינג, יש הנחת יסוד, שכל אחד מאיתנו יכול, תוך מקסימום 6 דרגות (אנשי קשר), להגיע לכל אחד שאליו נחפוץ וליצור עימו קשר. בפועל רק 29% מאיתנו יכולים לעשות זאת, אפילו להגיע לאובמה.
שאלון ההערכה האישית, שבהמשך יוכל לתת לכם הערכה בסיסית - האם אתם חלק מ- 29% מהאוכלוסיה שיכולים לעשות זאת.

דרגו כל תשובה בין 1 ל-5 (1=אף פעם לא, 5=כל הזמן)

__ 1. כתבתי את יעדי הנטוורקינג שלי לטווח הארוך. 
__ 2. אני מקצה זמן במשך השבוע לפעילויות נטוורקינג שוטפות.
__ 3. יש לי יכולת לשרטט פרופיל מדויק של הלקוחות המועדפים שלי.
__ 4. יש לי קבוצה יציבה של שותפים להפניית עסקאות.
__ 5. הפילוסופיה של "הנותן – מקבל" היא נר לרגלי (הפניית עסקאות לאחרים בלי ציפייה להפניית עסקאות בתמורה)
__ 6. יש לי מערכת ניהול קשרים מאורגנת המיושמת ביעילות.
__ 7. עשרת המאפיינים החשובים ביותר של אשפי נטוורקינג ידועים לי היטב.
__ 8. הרשת החברתית הפרטית שלי מורכבת ממגוון רב של אנשים (נבדלים במקצוע, במוצא, בגיל, ברקע החינוכי, במין וכו').
__ 9. ידוע לי מי יכול להוביל אותי אל שוק היעד שלי.
__ 10. חשוב לי לשמור על קשר עם אנשים מארגונים שהשתייכתי אליהם בעבר.
__ 11. חשוב לי לוודא שאחי/אחותי/הורי/בני-משפחתי ידעו להסביר בצורה מדויקת מה אני עושה לפרנסתי.
__ 12. חשוב לי להשתתף לפחות בשני אירועים או פעילויות נטוורקינג בשבוע.
__ 13. אני חבר/חברה בקבוצת נטוורקינג באינטרנט.
__ 14. אנשים פונים אלי כאשר הם זקוקים לעזרה.
__ 15. יש חשיבות לתרומה האישית שלי למערכות היחסים.
__ 16. אני מזוהה ככוח המניע במערכות יחסים מבוססות נטוורקינג.
__ 17. יש לי שותפים שמגבים את פעילות הנטוורקינג שלי.
__ 18. חשוב לי לקחת חלק בפעילות התנדבותית למען מטרה משמעותית עבורי.
__ 19. משלוח מכתבי תודה הוא חלק משגרת העבודה שלי.
__ 20. חשוב לי להגיב להפניות בעקביות ובמיידיות (בתוך 24 שעות).
__ 21. פעילות הנטוורקינג שלי ממשיכה גם בחנות המכולת ובמעלית.
__ 22. עיסוק בתחביבים אישיים הוא דרך נוספת עבורי להכיר אנשים.
__ 23. בארוחות עסקיות ההתמקדות שלי היא באופן שבו אוכל אני לסייע לאחרים.
__ 24. קל לי ליצור קשר במפגש עם אנשים חדשים.
__ 25. אני פעיל/פעילה בקבוצת נטוורקינג שמטרתה הפניית עסקאות.
__ 26. אני חבר/ה פעיל/ה באיגוד מסחרי.
__ 27. חשוב לי לתרום מכספי לפחות לאירוע אחד בשנה של שותפים אשר מפנים אלי עסקאות.
__ 28. חשוב לי לארח את חברי רשת הקשר שלי באירוע יזום כמה פעמים בשנה.
__ 29. יש לי יכולת לשאול את השאלות הנכונות בקשר שנוצר דרך הנטוורקינג.
__ 30. המסר שלי מתמקד ביתרונות המוצר/השירות ללקוח ולא בתיאור המוצר/השירות.
__ 31. חשוב לי להגדיר בצורה מדויקת את שוק היעד שלי, בלי הכללות.
__ 32. אנשים שומעים את ההתלהבות בקולי כשאני מדבר/מדברת על העסק שלי.
__ 33. כרטיס הביקור שלי עוזר לי ליצור רושם ראשוני טוב.
__ 34. חשוב לי לספק מידע בעל ערך לקהל שלי במסגרת מצגות.
__ 35. לקוחות עסקיים מקבלים ממני עדכונים על בסיס קבוע בניוזלטר.
__ 36. אני שולח/שולחת בקביעות עדכונים לאמצעי התקשורת על פעילות העסק.
__ 37. כתבתי מאמרים לפרסום.
__ 38. איסוף של עדויות והמלצות מלקוחות הוא חלק ממהלך המכירות שלי.
__ 39. הפצתי סיפורי הצלחה על העסק בין שותפים אשר עשויים להפנות אלי עסקאות.
__ 40. יש לי 'נאום' מוכן מראש לכל מקרה שיציגו אותי בפני קבוצה.
__ 41. נוח לי לחלוק את הישגי.
__ 42. בקשת משוב מן הלקוח היא חלק משגרת העבודה שלי.
__ 43. אירוח של אירועי נטוורקינג מאפשר לי ליצור קשרי נטוורקינג חדשים.
__ 44. ביקשתי מן הספקים שלי להפנות אלי לקוחות.
__ 45. שוק היעד שלי מקבל ממני תמיכה שהיא מעבר לשירות/מוצר שאני מספק/מספקת.
__ 46. אני מעודד/מעודדת הפניית עסקאות אלי בכל יום.
__ 47. אני מנסה לאתר לקוחות לאחרים מדי יום.
__ 48. נוח לי לדבר בפני קהל.
__ 49. הקפתי את עצמי באנשים שיכולים לעזור ללקוחות שלי.
__ 50. חשוב לי לייעץ לאחרים באמנות, במדע ובפילוסופיה של הנטוורקינג.
__ 51. יש לי צוות של יועצים בכל הקשור לעסק שלי.
__ 52. אני תמיד רוצה ללמוד עוד כיצד לנהל את פעילות הנטוורקינג שלי ביתר יעילות.

ניקוד: _____________

ניתוח התוצאה:


260  - אשפי נטוורקינג
הספר הבא ייכתב על ידך! יש לך, ללא ספק, כישורי נטוורקינג יוצאים מן הכלל. סביר להניח שהתמקמת כבר בתוך ה-29% מהאוכלוסייה, אשר מופרדים מכל אחד אחר בשש דרגות בלבד. האתגר שלך כעת הוא לשמור על מקומך!


259-234  נקודות - מעולה
כל הכבוד! התמקמת בעשירון העליון. ברור שרכשת בקיאות בכל הקשור לנטוורקינג. יש לך סיכוי רב להגיע ל-29%. הרצון שלך ללמוד יגרום לך להזדרז לקרוא, ללמוד וולשפר את יכולות הנטוורקינג שלך.


233-208  נקודות - טוב מאוד
התמקמת גבוה. הרבה דברים מתבצעים כראוי, מאמציך נושאים פרי ומערכות היחסים איתנות. כדאי להמשיך  למקד את התוכנית שלך ולשכלל את כישוריך כדי להמשיך ולהשתפר ולנסוק גבוה יותר עד ה-29%.


207-182  נקודות - טוב
התמקמת במקום טוב בין החציון לעשירון העליון. הבשורה הטובה היא – שיש לך אמונה בנטוורקינג ושאיפה להגיע אל ה-29%. אבל יש לך עוד לא מעט ללמוד. יש למה לצפות!


181-156  נקודות - בסדר
התמקמת קצת מעל החציון. נקודת האור היא שסביר להניח שהקפת את עצמך בכמה מערכות יחסים נאות. יש לך בוודאי אנשים שדואגים לך ורוצים לעזור לעסק שלך לצמוח. כדאי לך להיעזר בהם, כדי ללמוד כיצד להגיע אל ה-29%. עדיין, ייתכן כי לפעילות הנטוורקינג שלך יש השפעה לא חיובית על העסק שלך. כדאי לך למקד את מאמציך ולהתקדם בזירת הנטוורקינג, צעד אחר צעד, מאסטרטגיה לאסטרטגיה.


155-130  נקודות - חלש
התמקמת בחציון. את כישרון הנטוורקינג אפשר ורצוי לפתח. אם אתה מעוניין ללמוד להתחום כדאי להזדרז.
אם יש בך מוכנות להדק קשרים וללמוד את הכישורים הנדרשים כדי למקם את עצמך בין ה-29%, העתיד יכול להיות מבטיח.  העולם מחכה לשמוע יותר עליך ועל העסק שלך!


129-0 נקודות - הצילו!
התמקמת קרוב לחציון או אולי אפילו למטה מזה. יש שם מישהו ? מהר! העולם מחכה לשמוע יותר עליך ועל העסק שלך!

 


 

עבור לתוכן העמוד