משולחנו של גיל חפר 30.4

לקוחות יקרים,

נתינה בעסקים אינה שונה מנתינה במרחבים האחרים של חיינו – משפחה, קהילה וחברים.
מסתבר שככל שאנו מעניקים יותר לזולת, אנו יוצאים הנשכרים האמיתיים!

בגיליון הנוכחי, בחרנו להמחיש את הדברים בשני כלים שיווקים שכולנו בוודאי שמענו עליהם.
נטוורקינג הינו מושג שהגיע במקור מעולם המיחשוב, בו ניתן לחבר בין מערכות מחשוביות באמצעות רשתות וע"י כך להשתמש במידע המשותף.
בעולם העסקי, בו אנו פועלים, הפך המושג לכלי שיווקי בו ניתן להשתמש ברשתות של קשרים למינוף של קידום אישי, עסקי וכלכלי.
סוד ההצלחה בנטוורקינג מוצלח, טמון בכוונת המשתתף לתת לקבוצה עוד בטרם קבלת מהם, ואז מובטח לך שגם תקבל הרבה יותר.
במאמרו של אילן לוי, נרחיב בנושא השימוש בנטוורקינג בעסקים ונציג בפניכם שאלון, בו תוכלו לבחון את נקודות החוזקה והחולשה שלכם בתחום.
הנתינה בעסקים באה לידי ביטוי גם בתחום נוסף, מי מאיתנו אינו מעוניין לקבל את כתובות הדוא"ל של לקוחותיו הפוטנציאלים?
ד"ר רוני הורביץ משתף אותנו כיצד ניתן להשיג את המידע המבוקש באמצעות – נתינה.
לסיום, גם אנו מעוניינים להעניק לכם טעימה משירות חדש שלנו -  Beeper Leads.

השירות מאפשר לכל בעל עסק לקבל פרטים על לקוחות שבקרו באתר שלו באמצעות שימוש במוקד צ'אט אנושי.
כל אחד מכם, המעוניין להתנסות בשירות החדש ללא תשלום למשך שבועיים, יוכל לפנות אלינו במהלך החודש הקרוב למימוש ההטבה.

 

קריאה מהנה!

 

לשירותכם תמיד,
גיל חפר
gilh@beeper.co.il

עבור לתוכן העמוד