סקרים ומשובים - הדרך ללקוח מרוצה

שימוש בסקרים ומשובים אינטרנטיים הינו דרך יעילה לקבלת תשובות ישירות לשאלות המעסיקות בעלי עסקים הן בהיבט השירותי והן בהיבט המכירתי:
• שיפור רמת שביעות רצון הלקוח
• שיפור הקשר בין ההחברה ללקוח
• שיפור המוצר ופיתוח מוצרים חדשים
• ייעול השירות
• קביעת אסטרטגיות עסקיות

 


 

הפעלת מערך מדידה ובקרה מתמשך ועקבי אודות רמת שירות הלקוח ואיכות המוצר, יכול להוות כלי מרכזי ועוצמתי לשיפור ותפעול הפעילות השוטפת של כל עסק.


לעתים קרובות, בעלי עסקים מתקשים לשים את האצבע ולומר מה בדיוק הלקוחות רוצים, מה הם אוהבים / לא אוהבים בשירות או במוצר, כיצד ניתן לשפר את רמת השירות ושביעות רצון הלקוח ואת ההיצע העתידי.


הקידמה שהוליד העולם הדיגיטלי מאפשרת כיום לא רק לסקור בצורה יעילה את דעת הקהל, אלא גם לנתח, לפלח ולהגיש דו"חות, נתונים וממצאים אוטומטיים באמצעות מערכות סקרים אינטרנטיות.

 


לא רק לחברות גדולות!
היום כבר לא צריך להיות חברה או ארגון גדול, על מנת לבצע סקרים ומשובים.
הפעלת סקרים ומשובים אינטרנטיים מתאימה לכל חברה או עסק החותר לשיפור השירות או המוצר אותם הוא מספק, במטרה להגדיל את שביעות הרצון והנאמנות של קהל לקוחותיו ולשפר את תוצאותיו העסקיות.

 

לסקרים אינטרנטיים יש יתרונות ברורים על פני סקרים טלפוניים:
• הפצה מהירה של הסקר
• אין צורך בטלפנים שיצרו קשר עם הלקוחות
• חיסכון כספי
• אחוזי מענה גבוהים יותר כי הלקוחות עונים בזמן הפנוי שלהם

 

דוגמאות לביצוע סקרים במספר תחומי פעילות:
מכירה ותמיכה במחשבים רשתות – סקר שביעות רצון מהטיפול של הטכנאי
בעלי מוסכים – סקר שביעות רצון של הלקוח לאחר טיפולים במוסך
סוכני נסיעות – סקר שביעות רצון של לקוחות שחזרו מטיולים שאורגנו על ידי המשרד
מתווכים – סקר שביעות רצון מתהליך המכירה / קניה של נכס באמצעות מתווך
נותני שרות בכל תחום – בכדי לשמר את הלקוח לזמן ארוך - חשוב לשמור עימו על קשר.

דוגמא לסקר

 

הכותב ליאור לוגסי, מנכ"ל חברת iFeedback המספקת מערכת ניהול לביצוע סקרים ומשובים אינטרנטיים

 


 

הטבה ייחודית ללקוחות ביפר:

עיצוב טופס המשוב \ הסקר חינם

30 יום התנסות במערכת חינם

10% הנחה למגוון חבילות המנוי החודשי המופיעות באתר

לפרטים נוספים: לחץ כאן

עבור לתוכן העמוד