ברוכים הבאים לניוזלטר השני

לקוחות יקרים,

 

אני שמח שהצטרפתם לניוזלטר השני שלנו!

אז מה מצפה לנו בניוזלטר הפעם?


אחת הדרכים לשמור על קשר עם לקוחותינו הינה ביצוע סקרים ומשובים באופן שוטף באותן נקודות מגע קריטיות עם הלקוח– בנקודת המכירה, לאחר מתן שירות, תמיכה וכיו"ב. על החשיבות הרבה והתועלות בביצוע סקרים אינטרנטיים תוכלו לקרוא בכתבה של מנכ"ל ifeedback. בנוסף תוכלו ליהנות מהטבה משמעותית רק כי אתם לקוחות ביפר.

 

הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים של משרד התמ"ת, עברה במהלך השנה האחרונה שינוי תפיסתי, לאור הסמכתה לרכז את הטיפול הממשלתי בקידום מעמדם של העסקים הקטנים והבינוניים בישראל. כמו כן, ישנה נגישות למגוון תכניות סיוע ממשלתיות. אני ממליץ להיכנס לאתר הסוכנות ולהתעדכן.

 

אני גאה להשיק שירות חדש, BeeperTeleSale מוקד מכירה ישירה ותיאום פגישות בשיחות יוצאות. צוות המכירות שלנו ישמח לספק לכם פרטים נוספים כיצד באמצעות השירות החדש תוכלו להגדיל את מחזור המכירות של העסק שלכם באופן משמעותי!

 

בכל ניוזלטר, אנו ניתן במה לאחד מלקוחותינו העסקיים, שיספר על האופן שבו השירות שלנו משתלב בפעילות העסקית השוטפת.

 

קריאה מהנה!

 

תמיד לשירותכם,

גיל חפר
מנהל חטיבת שירותים עסקיים
gilh@beeper.co.il

עבור לתוכן העמוד