משולחנו של גיל חפר - מאי 2013

לקוחות יקרים,
תקופת הקיץ בפתח, ורבים מאיתנו כבר נערכים ל"עונה החמה" בחיינו האישיים כמו גם בעסקים.
בהקשר זה מקובל לחלק את העולם העסקי לשתי קבוצות: האחת, עסקים בעלי פעילות עונתית, הפורחים ומשגשגים בתקופה זו של השנה, כגון – תיירות, פנאי, אטרקציות, אופנה ועוד.
השנייה, עסקים שחווים ירידה חדה במחזור המכירות דווקא בחודשי הקיץ. עבורם התקופה מתאפיינת בהאטה כלכלית, חופשות מרוכזות של עובדים וקושי בקבלת הזמנות משמעותיות מלקוחות פוטנציאלים.

 

מציאות מורכבת זו, מחייבת אותנו למקד את פעילותנו השיווקית ולנסות למצות ממנה את מלא הפוטנציאל.
לילך רובין – יועצת לשיווק והפקת אירועים, תבהיר לנו את חשיבות ניצול ה"טיימינג" בעולם העסקי, ותציג את יישום המודל עבור עסקים מתחום התיירות.

איילה וולפסון – מנהלת משרד שיווק ועיצוב גרפי לעסקים, תחדד עבורנו את חשיבות התאמת תמהיל השיווק לסוג העסק ותחום פעילותו. ובנוסף תספק לכל אחד מלקוחותינו קופון לניתוח שיווקי של העסק ללא עלות.

 

שירות צ'אט אנושי שלנו Beeper Leads, המסייע בהגדלת מכירות מאתר האינטרנט צובר תאוצה. ולאור בקשותיכם, אנו מאפשרים ללקוחות נוספים להתנסות בשירות לתקופה של שבועיים ללא עלות גם במהלך חודש יוני ! מימוש ההטבה יתאפשר במחלקת קשרי לקוחות בטלפון 03-6100044

 

בברכת קיץ פורה ונעים,
לשירותיכם בכל עת!
גיל חפר
gilh@beeper.co.il

עבור לתוכן העמוד