קידום העסק באמצעות סירטוני ווידאו: סרטוני HOW TO

בשנים האחרונות נדמה שהמדיה משתלטת עלינו מכל כיוון אפשרי.
הטלוויזיה, הרדיו, האינטרנט, הנייד - משדרים לנו בלי הפסקה ואנו נחשפים ללא שליטה לשלל פרסומות מטרידות.
תיבת המייל האישית ודף הבית שלנו בפייסבוק הפכו ללוח מדעות דינמי ובלתי פוסק, עם שלל הצעות ומבצעים.

מתקפה זו הפכה את הצרכנים לציניים יותר, סלקטיביים יותר, ובעיקר - שבעים.

אבל יש עוד דרך, פרסום מסוג אחר.
פרסום שמכבד את הצרכן ואת זמנו.
פרסום שמעניק לצרכן ערך.
כל זה קורה באמצעות שיתוף תוכן.

מהו שיתוף תוכן?

בשביל להסביר לך מדוע "שיתוף תוכן" היא שיטת הפרסום הכי יעילה, מכובדת וזולה להפקה שקיימת כיום בשוק, נתחיל מציון עובדה בסיסית וברורה - יש לך ידע.
לא משנה איזה עסק יש לך, אם אתה גנן, מעצב עוגות סוכר, בעל חברת קוסמטיקה ענקית, או מי שהמציא מכשיר ייחודי, גם לא משנה אם אתה "מגלגל" 500 או 3 מיליון ₪ בחודש, יש לך עסק ואתה מתפרנס ממנו, והעסק הזה מבוסס על ידע שיש לך.

הידע הזה, שעבורך הפך למובן מאליו – לאחרים יכול להיות חדש ושימושי, ואפילו לייצר שינוי משמעותי בחיים ועסקים של אנשים.

 

איך הופכים ידע לכוח וגם להכנסות?

הידע הזה שלך, הוא תוכן. והיום אנחנו חיים בעידן של תוכן.
ותוכן זה כוח.
אתה יכול להפוך את הידע הזה בקלות לתוכן נגיש וממשי, שיועבר בדרך ידידותית ופשוטה למספר רב של אנשים, באמצעות סרטון רשת קצר וקולע.

 

סרטוני How to

באמצעות סרטון הדרכה או טיפים, המכונה סרטון "How to", תציג את הידע שלך לצופים, והם יקבלו ממך ערך ממשי שיתרום להם, ולא ירגישו ששטפו להם את המוח בעוד פרסומת חסרת ערך.
הסרטון יגיע לצופים כי הם חיפשו ביוטיוב "כיצד להכין עוגה מבצק סוכר", או שיחשפו לסרטון באופן ויראלי, כי הוא מעניין או מצחיק, וחבריהם שיתפו אותו עימם.

 

דוגמאות לטיפים שניתן להעביר בסרטון How to 


• כיצד להציג את הדירה לקונים פוטנציאליים באופן מיטבי? (טיפים של מעצב פנים)
• כיצד לצלם תמונות משפחה למזכרת, כולל ילדים מתרוצצים והורים מבוגרים? (טיפים של צלמת סטילס)

 

איך מפיקים סרטון how to?

את כל הטיפים הללו ניתן להעביר באופן מקצועי ובהיר, בסרטון קצר ומעניין, שיופץ ברחבי הרשת ויגיע למספר רב של גולשים.
אם העבודה תבוצע כראוי, התוכן שלך יבצע עבורך את עבודת הפרסום, באופן הכי אפקטיבי ואמין.

אם החלטתם להפיק באופן עצמאי, הנה מספר טיפים לסרטון מוצלח:

• בררו עם עצמכם מהם תחומי המומחיות שלכם
• בחרו התמחות אחת שבה תתמקדו בסרטון
• נסו להבין מי קהל היעד שאתם רוצים שיראה את הסרטון
• הכינו מראש את רשימת הטיפים
• הכינו כל טיפ באופן וויזואלי
• בחרו דמות מתאימה להגשת הסרטון \ קריינות
• תנו ערך אמיתי, אל תפארו את עצמכם
• קחו צלם שיש לו ניסיון


חשוב לקחת בחשבון שכאשר יש בעיות טכניות (הסרטון לא נראה  טוב, הסאונד לא מדויק או קופץ וכו') הגולש עלול שלא להגיע לסוף הסרטון, ובטח שלא להמליץ עליו או לשתף אותו.

כמובן שתמיד תוכלו להעזר בבית הפקה שמתמחה בהפקת סרטונים כאלו, החל מכתיבת תסריט מדוייק שמבוסס על קריאייטיב שמתאים לעסק הספציפי, דרך צילום במצלמות HD, שירותי תאורה וסאונד, בימוי מדויק של הפרזנטור/ים המצולמים, ועד לעריכה מיטבית של הסרטון.
יש לוודא שהסרטון יתאים להצבה באתר שלך, בדף העסקי בפייסבוק, במיילים שיווקיים ללקוחות שלך וכו'.
בניגוד לפרסום "רגיל", עלות הפקת סרטוני How to היא בהחלט נמוכה ושווה לבדוק!


כותבת המאמר: דריה כנף www.almamedia.co.il   מבית ההפקה עלמה מדיה, המתמחה בהפקת סרטוני תדמית.

לפגישת ייעוץ ראשונית ללא התחייבות עם עלמה מדיה, ניתן ליצור קשר ב- 052-2789926

עבור לתוכן העמוד