שאלות נפוצות

מהו שירות Beeper TeleFront?
שירות Beeper-TeleFront הינו מוקד טלפוני, המספק מענה אנושי בשם העסק 24 שעות ביממה, מעין "מזכירה וירטואלית".


מה כולל השירות?
• מוקד טלפוני המאויש 24/7, אפשרות לשירות "שומר שבת"
• מענה אנושי לעסקים פועל בשם העסק שלך בכל פניה טלפונית
• אפשרות להוספת ג'ינגל ופתיח
• מסירת מידע על שירותי החברה ומוצריה
• קבלת הודעות עבור בית העסק על פי תסריט שיחה ושדות מוגדרים
• תיאום פגישות וניהול יומן
• גביית תשלומים מלקוחות וספקים

 

מתי פועל השירות?
השירות פועל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, פרט ליום כיפור.
לגבי שישי – שבת, ניתן לבחור שהשירות לא יהיה פעיל מכניסת השבת ועד צאת השבת.


 
איך מתומחר השירות?
השירות מתומחר לפי חבילות של דקות. החבילה הנפוצה ביותר היא של 100 דקות.


האם ניתן לדעת בכל רגע נתון כמה דקות נוצלו?
כן, ניתן לעדכן דו"ח, בו ניתן לראות את מספר הדקות המצרפיות שנוצלו בכל חודש נתון.

עד כמה ניתן לפרט בתסריט שיחה?
תסריט שיחה נקבע על ידי הלקוח וניתן להגיע לרמת פירוט גבוהה. לדוגמא: מידע לגבי העסק, שעות פתיחה, פעולת מכירה, קביעת פגישות וכן תשובות לשאלות נפוצות.

כיצד ניתן לשנות את תסריט השיחה?
ניתן לשנות את תסריט השיחה באמצעות פניה במייל או בטלפון למחלקת שירות מנויים בימים א' – ה' בין השעות 8:00 – 17:00 וביום ו' בין השעות 8:00 – 13:00.

האם השירות עובד גם למי שיש טלפון כשר?
כן, ניתן מספר חיפ ייעודי (חיוג ישיר פרטי) לטלפונים כשרים

האם המענה האנושי ניתן גם בשפות זרות?
מענה האנושי לעסקים ניתן גם באנגלית בסיסית מאוד, לא ברמת שפת אם.

האם יש נתב בשירות שלכם?
לא, אבל בתסריט השיחה הנציג יכול לסווג את הפניה לפי תסריט שיחה מוגדר.

במקרה של מרכזיה, איך המענה עובר אליכם?
באמצעות הפניית השיחה בתפוס ובאין מענה מכל טלפון נייח או ניד וכן ממרכזיה דיגיטלית ניתן להעביר אלינו שיחות.


האם ניתן להפעיל את השירות ממספר טלפונים?
ניתן להפעיל את השירות ממספר טלפונים נייחים וניידים – ללא הגבלה.

מה ההבדל בין ג'ינגל לפתיח?
הפתיח הוא ללא מוזיקה ורק לאחר סיום השמעת כל הפתיח, הנציג עונה.
את הג'ינגל מקליטים באולפן, הוא יכול לכלול מוזיקה והוא נעצר אוטומטית ברגע שהנציג עונה.

עבור לתוכן העמוד