משולחנו של גיל חפר - 29 בינואר

לקוחות יקרים,
מה שלומכם?
ומתי לאחרונה שאלתם את הלקוחות שלכם מה שלומם? או מה דעתם?
הניוזלטר הפעם עוסק בלקוחות שלכם, איך לשמר ולשדרג אותם, ואיך להפיק מהם מידע חיוני לעסק שלכם - מידע ששווה זהב.


דורית בורלא, מנהלת קשרי הלקוחות בביפר, חושפת בפנינו את הטעויות הכי נפוצות שאנחנו עושים בשיחה עם לקוח ועוד כלים נוספים לשימור והרחבת בסיס הלקוחות.


כתבה נוספת תעסוק בסקרים אינטרנטיים, וכיצד הם יכולים להפוך לכלי חשוב בעסק שלנו, שיעזור לנו להתמקד ולהגדיל את המכירות.
מקווה שתמצאו את המידע מועיל, נשמח לשמוע מה דעתכם פה בעמוד הפייסבוק שלנו.


ההטבה לניוזלטר הקרוב, מחיר מסובסד למחזור השלישי של סדנת המכירות, שתתקיים ב-3/2 במתחם סמארט סנטר בקניון רמת אביב. בסדנא תקבלו כלים לשיפור מיומנויות המכירה, שיגדילו את שיעור סגירת העסקאות.

מאחל לכם המשך חורף נעים ועסקים מוצלחים!
תמיד לשירותכם,
גיל חפר
מנהל חטיבת שירותים עסקיים
gilh@beeper.co.il

עבור לתוכן העמוד