אין מספיק מכירות ? אין בעיה !

BeeperUPsale: שירות חדשני שמגדיל את המכירות בלי תקציבי שיווק ענקיים.

בעלי עסקים תמיד מחפשים דרכים להגדיל את המכירות בעסק. לא כל בעל עסק הוא גם איש שיווק, לכן טבעי לפנות לחברות העוסקות בשיווק או בשירותי טלמרקטינג לקידום העסק. מבחינת בעל העסק יהיה אידיאלי לקבל שירותי שיווק תמורת עמלה מהמכירה, מבלי להוציא כסף ומבלי לקחת סיכון. הבעיה היא שמקדם הסיכון הוא גבוה, וחברות השיווק בעצמן לא מעוניינות לעבוד "על ריק", דורשות "רשת ביטחון" כתנאי להתנעת תהליך המכירה, וגובות עלויות שיכולות להיות גבוהות ולא משתלמות לבעל העסק.

בשורה לבעלי עסקים
חברת ביפר מציעה פתרון חדשני שטורף את כל הקלפים ומביא בשורה אמיתית לבעלי העסקים: אנחנו נשווק את העסק שלך, ואת הרווחים אנחנו נעשה מהמכירות. נשמע טוב מכדי להיות אמיתי?  מדור המומחה יצא לפגוש את גיל חפר, מנהל חטיבת השירותים העסקיים בקבוצת ביפר, בכדי ללמוד ממנו על השירות החדש.

גיל,  איך נולד השירות החדש BeeperUPsale ?
השירות נולד מתוך הצרכים והמציאות בשטח.
חקרנו את הנושא מול הלקוחות העסקיים שלנו, וגילנו שרבים מבעלי העסקים היו רוצים שננהל עבורם את כל תהליך השיווק והמכירה. הבנו גם שרוב בעלי העסקים היו מעדיפים לשלם רק עבור מכירות, תכלס, ולא עבור השיווק ואפילו לא עבור לידים. במקביל שמנו לב ששירות המענה הטלפוני האנושי שאנחנו מציעים ללקוחות, הופך באופן טבעי לגמרי לפלטפורמה מאוד יעילה למכירה ולשדרוג של מוצרים או שירותים ללקוחות הקצה.

ומה כולל שירות BeeperUPsale?
השירות החדשני מציע פתרון כולל, מהפרסום ועד למכירה:

  1. ייעוץ אסטרטגי – למידת המוצר והכנת תכנית עסקית שיווקית למכירת המוצר, כולל הגדרת האפיקים לפרסום, כלומר המקומות בהם יופיע הפרסום על המוצר.
  2. פרסום ברחבי הרשת (פרסום דיגיטל) –  בניית דף נחיתה ייעודי למוצר או לשירות, פרסום בגוגל, בפייסבוק ובאמצעים נוספים, על מנת לספק לידים איכותיים.
  3. מוקד טיוב רשומות – פנייה יזומה ללקוחות קיימים או פוטנציאלים
    עפ"י רשומות המתקבלות מראש. לצורך ווידוא פרטים אישיים או עסקיים
    וכן לצורך בדיקת התאמה למכירת שירות או מוצר (פרייסייל )
  4. מוקד צ'אט אנושי לאיסוף לידים מהאתר – נציג אנושי ומקצועי של ביפר ישוחח בצ'ט עם הגולשים באתר שלך ויבטיח ניצול מקסימלי של התנועה באתר שלך - מגולשים מזדמנים ללקוחות משלמים.
  5. מוקד מכירות – טיפול בפניות שהתקבלו ממחלקת הדיגיטל וביצוע המכירה בפועל או קביעת פגישה לקידום המכירה.

אז מה בעצם החידוש פה?
החדשנות בשירות נובעת מהמענה הכולל ומשיטת התמחור הגמישה ללקוחות העסקיים: עמלה חודשית עבור ניהול הפרסום + עמלות עבור הצלחה בכל מכירה.
בנוסף אנו מטפלים בכל התהליך, מאפיון הצרכים, חוזקות המוצר וחקר המתחרים, ועד פרסום בפלטפורמות היעילות והמדויקות ביותר לשיווק ולפרסום. בדך זו אנו בטוחים שנוכל לייצר מכירות ואת שכר הטרחה "לגזור" מתוך אותה מכירה.

האם אתם מתערבים בשיווק שבעל העסק מבצע?
במקביל לפעילות השיווקית של בעל העסק, מומחי השיווק שלנו מקימים ערוץ שיווק נפרד ומדיד - פרסום ממומן בגוגל, פייסבוק, ובמדיות נוספות בהתאם לצרכים של העסק. השיווק המדויק והמפולח מניב תוצאות של לידים איכותיים ובמהירות.
יש בעלי עסקים שחשוב להם להכיר כל לקוח מהפנייה הראשונה, בעלי עסקים כאלה, שמעוניינים להמשיך לטפל בפניות בעצמם, יסתפקו בלידים שנעביר להם. עבור בעלי עסקים שמעדיפים שנסגור עבורם גם את המכירה, התהליך ממשיך. הלידים המתקבלים מהקמפיינים מטופלים ע"י מוקד המכירות המקצועי שסוגר את המעגל ומוכר את השירותים, המוצרים או קובע פגישות מול לקוחות הקצה.

ואם לא הצלחתם לייצר מכירות?
הנוסחה שלנו מאוד מדויקת ואנחנו בטוחים שאם יתנו לנו לנהל את התהליך מתחילתו ועד סופו (כולל שירות סליקה עבור הלקוח!), גם אנחנו וגם בעל העסק נרוויחROI  (החזר על השקעה) גבוה במיוחד.  במקרה הכי גרוע ולא סביר, שלא הצלחנו לייצר מכירות, בעל העסק קיבל קמפיין לקידום ומיתוג העסק.

אתם בעצם מציעים סוג של פוליסת הצלחות "לא מכרת לא שילמת"?
אנחנו מודעים לכך ששירות חדשני מסוג כזה יכול לעורר את החשד הישראלי
"אז מה הקאץ'?"  אבל אחרי כל כך הרבה שנים של ניסיון במכירות בביפר, אנחנו באמת בטוחים ביכולות המכירה שלנו, בתנאי שנותנים לנו לנהל את כל התהליך.

איך אתם חוסכים לבעל העסק עוד כסף?
יתרון נוסף של העברת ניהול השירות לידי ביפר – מזעור הוצאות תקורה ושחרור בעל העסק מעלויות תחזוקה של מערך מכירות ושיווק (משכורות, תשתיות, מבנה, רכבים וכו'). זה יכול להיות לפרויקט נקודתי או למיקור חוץ מלא של המכירות והשיווק של העסק.

מי קהל היעד שלכם?
קהל היעד הם נותני שירותים, יבואנים, יצרנים, ולמעשה כל מי שרוצה למכור - מוצרים קמעוניים או שירותים, ללקוחות קצה .ממאמן עסקי או דיאטנית שרוצה להרחיב את מעגל הלקוחות שלה וגובה 120 ₪ למפגש, ועד לחברה קבלנית המעוניינת לשווק פרויקט בניין מגורים חדש בעלויות של מיליונים.

ומה נדרש מבעל העסק?
הלקוח נדרש להשקיע רף מינימלי של 2000 ₪ לחודש בפרסום, ואנחנו תופרים את חליפת השיווק לאמצעים ולדרישות הלקוח. כך, בעלות פרסום נמוכה, העסק יזכה להגדלת מכירות משמעותית. המטרה היא שבעל העסק בכלל לא יצטרך לעסוק בשיווק ומכירות ויתפנה למה שחשוב באמת - ניהול והרחבת העסק.

אבל זו המציאות החדשה שיכולה להיות גם בעסק שלך, כבר ממחר בבוקר.
לפרטים נוספים והתאמה אישית עבורך - התקשר עכשיו *6160
או באתר :
www.beeperupsale.co.il

עבור לתוכן העמוד