איפה מוצאים את הלקוח הגדול הבא?

 

 

 

מחפשים להגדיל את מאגר הלקוחות שלכם?

קבלו את כל השיטות להגדלת מאגר הלקוחות, החל מהשימוש בסביבה הקרובה לאיתור לקוחות פוטנציאלים, שימוש בשירות מענה טלפוני אנושי לזמינות תמידית של העסק, ועד להפיכתם ללקוחות.


גיוס לקוחות הינו לב העשייה של כל עסק, ומלאכת גיוס הלקוחות היא מלאכה שלעולם אינה נגמרת. שיטות השיווק והפרסום, הנהוגות היום מאפשרות הגעה לקהלים רחבים בזמן קצר ובמינימום מאמץ, מה שלכאורה הופך את מלאכת הגיוס לקלה יותר, אך מצד שני הופך את התחרות על ליבם של הלקוחות לקשה יותר.

אז איך באמת מגיעים אל אלו שלימים יהפכו להיות הלקוחות הגדולים שלכם? איפה מוצאים אותם ואיך משכנעים אותם להשתמש דווקא בשירותי העסק שלכם?


מילת המפתח היא תקשורת. ברוב המקרים אלו שיהפכו ללקוחות הגדולים שלכם נמצאים ממש בהישג יד, צריך פשוט לדעת כיצד להגיע אליהם. אספנו עבורכם מספר רעיונות פשוטים וחכמים, שיאפשרו לכם לפעול להגדלת מעגל הלקוחות שלכם, בהשקעה מינימלית.


התמקדו בסביבה הקרובה שלכם
לפעמים הדבר שאנחנו כל כך מתאמצים למצוא, נמצא ממש מתחת לאף. המשפט הזה נכון גם כשמדובר בלקוחות. לפני שאתם מוציאים כסף על שלטי חוצות או דיוור המוני, הציעו את שירותיכם לאנשים הסובבים אתכם עימם יש לכם קשר אישי, כמו חברים, עמיתים ואפילו נותני שירות, ובקשו מהם לעניין גם את האנשים הקרובים אליהם.


הפכו את הלקוחות שלכם לשגרירים
עשו אותו דבר גם עם לקוחות הווה ולקוחות עבר. במידת הצורך ניתן להציע הטבה מסוימת להם וללקוחות החדשים שיפנו אליכם. מכיוון שהמלצה אישית היא ההמלצה הטובה ביותר, גדלים הסיכויים שבעזרת שיווק מפה לאוזן תמצאו את הלקוח הרציני הבא שלכם, שיגיע אליכם עם דעה מגובשת וחיובית.


השתתפו באירועים מקומיים
אם אתם עסק קטן המציע שירות או מוצר מקומי, מומלץ להגיע ולהתמנגל בארועים, כנסים. תערוכות וועידות בהם נפגשים אנשים עם פוטנציאל להיות הלקוחות שלכם. כך למשל אם אתם בונים רהיטים לפי הזמנה, לכו לכנס של מעצבי פנים.


הרשמו לאפליקציות ואתרי נטוורקינג
קשרים חברתיים היו תמיד דרך מצוינת להשגת לקוחות חדשים. עם התפתחות העולם הדיגיטלי עברו אירועי המינגלינג אל הרשת, והוקמו קבוצות ואפליקציות נטוורקינג רבות, המאפשרות לנותני שירות ודורשי שירות למצוא אחד את השני. קבוצות רבות אף מקיימות מפגשים פיזיים בהם נותני השירות מציגים את המוצרים והשירותים, יוצרים קשרים עם נותני שירות נוספים ויוצרים שיתופי פעולה המאפשרים שיתוף הלקוחות לשם הענקת שירותים משלימים.


חלקו דוגמיות ופרסים
אם יש משהו שצרכנים אוהבים במיוחד זה מתנות. חלקו דוגמיות של המוצר שלכם לצרכנים מובילי דיעה ובקשו מהם להתנסות ולהביע את דעתם בקרב חבריהם ומכריהם. מה שיוביל לשיחה על המוצר או השירות שלכם ויוסיף לכם לקוחות במידה והביקורת תהיה חיובית.


פנו אל מועדוני וארגוני צרכנים
מועדוני צרכנים רבים מציעים לחבריהם מגוון שירותים בהטבות משמעותיות. צרו קשר עם הארגונים הגדולים והציעו את שירותיכם בהטבה ייעודית לחברי הארגון. כך תזכו לפרסום המגיע ישירות לאלפי ומאות אלפי לקוחות פוטנציאלים, לחשיפה גדולה במיוחד, ותיהנו מהאמינות של המועדון המפרסם אתכם.


תהיו אלטרנטיבה למתחרים
הפלח המדויק ביותר של לקוחות פוטנציאליים נמצא אצל המתחרים שלכם, וגם הלקוחות הנאמנים ביותר שלהם לא יתנגדו שנותן שירות נוסף יחזר אחריהם. בדקו מה מציעים המתחרים ופתו את לקוחותיהם בהצעות שלא יוכלו לעמוד בהן.
אפשרו להם לפנות אליכם בכל עת לקבלת פרטים נוספים, ותהיו זמינים עבורם באמצעות שירות מענה טלפוני אנושי, בכל זמן בשעות היממה, על מנת לוודא שלא תפספסו אותם לאחר העבודה הרבה שהשקעתם.

עבור לתוכן העמוד