כיצד מענה טלפוני משפר את היתרון התחרותי לעסקים חדשים?

כיצד מענה טלפוני משפר את היתרון התחרותי לעסקים חדשים? (הגדל)

השוק הישראלי תחרותי במיוחד, עם כמות צרכנים מצומצמת ביחס לשווקים המתקדמים בעולם, וכמות יזמים ועצמאים שהולכת וגדלה מדי שנה, היכולת להישאר בחוד החנית ולהוביל את העסק שלך להצלחה היא דבר הכרחי.

בעוד שרבים מהעסקים בישראל נעים על הקו שבין הישרדות לרווחיות משנית, הרי שבעלי עסקים רבים מחפשים לבצע את המהלך הנבון הבא שיקדם אותם לעבר מיתוג נכון וביסוס עסקי, ויקפיץ את העסק קדימה.

עסקים חדשים אשר נכנסים לתוך השוק הישראלי התחרותי והפעיל דורשים מחשבה רבה בתכנון העסקי ובניית המודל העסקי שלהם, ואלו מאתנו שרוצים להתחיל על רגל ימין ולקבל את מרב היתרונות האפשריים ישמחו להכיר שירות מענה טלפוני שנותן להם את היתרון בלתי מבוטל על המתחרים.

עסק חדש – אך רציני!

אחד הגורמים המרתיעים לקוחות מעסקים חדשים יחסית הוא כמובן העובדה כי אין להם שם. כיצד ניתן לסמוך על עסק שרק עכשיו עלה לאוויר, ומי יודע האם העסק הזה עוד יהיה שם בעוד תקופת זמן אם וכאשר אצטרך להפעיל את האחריות או לקבל שירות על המוצר שרכשתי?

ליצור תדמית של רצינות היא דבר לא פשוט, הדורש מתן תשומת לב לפרטים הקטנים. מעיצוב המתאים לחתך האוכלוסייה אליה העסק פונה, ועד לבחירת הטקסטים הנכונים, ישנם לא מעט פרטים המעוררים תחושת ביטחון אצל הלקוח הפוטנציאלי או החוזר.

אלמנט עיקרי וחיוני ביצירת מותג אמין בקרב הצרכנים הוא אלמנט הזמינות, והעובדה כי ניתן להשיג את העסק שלך בכל יום ובכל שעה, ללא יוצאים מן הכלל. שירות מענה אנושי של ביפר מספק מענה טלפוני לעסקים 24/7, תוך התאמת התכנים והמידע המועבר בשיחה לצורך של כל עסק ועסק.

המערכת נועדה ויכולה לתפקד גם בשעות השיא של יום העסקים, ובעצם לספק כמערכת גיבוי לאותם הרגעים בהם המוקד הטלפוני בעסק שלך לא עומד בלחץ. עסקים קטנים לעיתים קרובות לא שוכרים מזכירה, ובעוד שבעל הבית עסוק במענה לשיחות טלפון ומתן שירות פרונטאלי בעת ובעונה אחת, איכות השירות נפגמת גם ללקוח שעל הקו, וגם ללקוח הנמצא בחנות או במשרד עצמו.

יתרונות נוספים לשירות המענה הטלפוני

1. חיסכון אדיר בהוצאות על מזכירה – המגיע לאלפי שקלים בחודש.

2. מאה אחוז שירות ללקוחות – לא מפספסים אף לקוח בשל חוסר זמינות.

3. מיתוג לעובדים מהבית – לעסקים קטנים שרוצים תדמית גדולה.

4. זמינות 24/7 – לאותם לקוחות פוטנציאלים שיוצרים קשר לאחר שעות פעילות העסק.

5. פוטנציאל בינלאומי – נגישות גם ללקוחות היוצרים קשר מכל העולם, בתיווך של פערי השעות.

יתרונות אלו הופכים את מערכת המענה הטלפוני של ביפר לאותו מערך ייחודי שנותן לעסק שלך את החדות והיתרון כבר מהרגע הראשון.

עבור לתוכן העמוד