הצצה מבפנים: מענה טלפוני - איך השירות הזה עובד

הצצה מבפנים: מענה טלפוני - איך השירות הזה עובד (הגדל)

זמינות מרבית, מקצועיות ורמת שירות גבוהה, הם חלק מהקריטריונים הנדרשים מכל עסק, קטן וגדול כאחד. אם יש לכם עסק אבל אין לכם מענה טלפוני או מוקד שירות הזמין ללקוחות החברה, חשוב שתבחנו אפשרות לשילוב של פתרון כזה, כדי לעמוד לרשות לקוחותיכם בכל עת שיצטרכו ולספק להם את הפתרונות הנדרשים. חברת ביפר מציעה לכם שירות מיוחד - שירות מענה אנושי לעסקים Beeper TeleFront אשר נועד לשמור על זמינות רבה, על שירות מקצועי ועל מענה מהיר לקהל לקוחות העסק. שירות זה מציע לכם מענה טלפוני אישי ואנושי, המשמש כגיבוי הטלפוני שלכם בכל עת שתבחרו. הן בהתאם לדרישותיכם והן בהתאם לצרכיו המשתנים של העסק.

כיצד זה עובד

חברת ביפר, המציעה פתרונות בהתאמה מלאה לעסקים מתחומים שונים ובסדרי גודל שונים, מעמידה לרשותכם שירות חדשני – מענה טלפוני אנושי. מדובר במוקד טלפוני, הפועל 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע. המוקד הטלפוני כולל נציגים מיומנים ומנוסים, העונים לשיחותיהם של לקוחות העסק, המגיעות ישירות אל המוקד או במקרים של אי מענה בעסק, ונענות באופן מקצועי ע"פ תסריט שיחה שהוגדר ואושר מראש על ידי בעל העסק.

מענה טלפוני זה עונה לשיחות במקביל לשעות פעילות של העסק, או בשעות שבהן העסק אינו פעיל. ניתן דרכו לקבל מידע על שירותיו השונים של העסק, על המוצרים השונים המוצעים על ידו למכירה או על מבצעים מיוחדים או הנחות, שהוא מציע מעת לעת. ניתן בעזרת המענה הטלפוני המשלים לתאם פגישות, לגבות תשלומים מהלקוחות, לתמוך בקמפיינים פרסומיים וגם להקפיץ כוננים במידת הצורך. הפניות מועברות ישירות אל בית העסק באמצעות מייל, פקס או SMS מיד לאחר קבלתן או באופן מרוכז, על פי בחירה. כל עסק יכול לבחור תסריט שיחה, המותאם לצרכיו הנקודתיים ובהתאם לרצונו, ולשנות אותו במהלך הזמן.

שירות מענה טלפוני זה יכול לחסוך לעסק אלפי שקלים בכל חודש במקום שירותי מזכירה, להציע ללקוחותיו זמינות רבה של 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, לגשר בין פערי שעות המשתנים מול השוק הבינלאומי, וכמובן לתרום לא מעט לטיפוח תדמיתו בקרב לקוחותיו ובקרב מתחריו. שירות זה מציג את העסק כמקצועי יותר ועוזר לו לממש את הפוטנציאל שלו גם לאחר שעות הפעילות.  

עבור לתוכן העמוד