העתיד כבר כאן - כך ניתן לתת מענה אנושי ללקוחות בכל עת

העתיד כבר כאן - כך ניתן לתת מענה אנושי ללקוחות בכל עת (הגדל)

בעשור השני של שנות האלפיים מצפה הציבור הישראלי לשירות זמין, מהיר, אדיב ואיכותי בכל עת. מגמה זו ניכרת בכל תחומי המשק ומשפיעה על עסקים גדולים, בינוניים וקטנים כאחד. ואולם, בעוד חברות גדולות יכולות להחזיק צוות ייעודי לצרכי מענה אנושי ללקוחות, עסקים קטנים ובינוניים אינם יכולים לעמוד בעלויות. כתוצאה מכך, בעליהם מפסידים בכל יום לקוחות פוטנציאליים וקיימים, ועל הדרך גם נדרשים לנווט בין קשרי הלקוחות לבין תפעולו וקידומו השוטף של העסק. ובכן, חשוב לדעת שבימינו קיים פתרון אפקטיבי ומשתלם לבעיה זו, בדמות מענה אנושי במיקור חוץ מטעם חברות המתמחות בתחום.

מהו מענה אנושי לעסקים?

מדובר בשירות מטעם חברות המספקות מענה של נציגים לכל אורך שעות היממה. המוקדנים יושבים במשרדי ספקית השירות ועונים לשיחות המגיעות לעסק, לא רק מצד לקוחות אלא גם מספקים וכל גורם אחר בעל עניין בשירותים ובמוצרים. בתוך כך, לכל עסק נבנים תסריטי שיחה ייעודיים על מנת שהלקוח יחוש כי הוא מדבר עם נציגיו, כאשר התסריט משתנה מעת לעת בהתאם לשינויים המתחוללים בעסק על צרכיו, מטרותיו, שירותיו, עובדיו ומוצריו. בשירותים אלו ניתן להסתייע מסביב לשעון, כלומר 24 שעות ביממה, אך גם לשעות מוגדרות של עומס ולחץ בזמני העבודה ומעבר להם. המשמעות היא שבעלי העסק זוכים למענה אנושי מטעם נציגים מנוסים ואדיבים המקבלים הדרכה מלאה, ובכך נוצרת תדמית חיובית ורצינית. התוצאות המיידיות הן שמירה על מעגל הלקוחות הקיים וגיוס לקוחות חדשים, וזאת בעלויות נמוכות מאוד יחסית להחזקת מספר נציגים בעסק עצמו.

מגוון אפשרויות נוספות

חשוב להבין כי שירותי מענה אנושי אינם מתמצים במענה מיידי לשיחות נכנסות, אלא עשויים לכלול עוד קשת רחבה של פעולות תומכות לעסק. לדוגמא, ניתן להגדיר כי השירות יכלול גם תיאום פגישות עם לקוחות וספקים, גביית תשלומים, מתן מידע עדכני על מוצרים, מבצעים ושירותים, הקפצת כוננים, תמיכה בקמפיין פרסומי ועוד הרשימה ארוכה. בנוסף לכך, ניתן להוסיף לזמן ההמתנה גם ג'ינגל פרסומי התורם לקידום העסק, ולקבל את ההודעות במספר דרכים כגון בדואר אלקטרוני, בפקס או במסרונים. 

לא להישאר מאחור

אכן, העתיד כבר כאן ומי שאינו קופץ על העגלה מפסיד הזדמנות נהדרת לקידום עסקיו, או במילים אחרות – פשוט נשאר מאחור. למעשה, כיום אלפי בעלי עסקים כבר נהנים מהשירות המתקדם שמסייע להם להיענות לכל לקוח, להגדיל באופן משמעותי את הזמינות, ולממש את הפוטנציאל גם אחרי שעות הפעילות ומול שווקים בינלאומיים.

עבור לתוכן העמוד