3 סיבות שבגללן הלקוחות שלך יעברו למתחרים

 

בתחום שלך אין הרבה שעושים עבודה מקצועית וטובה כמוך, ההשקעה שלך בעסק היא מעל ומעבר, אז למה הלקוחות לא מגיעים? ולמה הם עוזבים אותך ועוברים למתחרים? הנה שלושה דברים שכדאי לשים לב אליהם.

1. תסמונת סופרמן: עושה הכל בעצמך
"רק אני אעשה את זה כמו שצריך", "אי אפשר למצוא עובדים טובים בתחום שלי", "הלקוחות רוצים לדבר רק איתי", "רק אני אתן מענה מקצועי ללקוחות" - האם המשפטים האלה מוכרים לך? אם כן, ייתכן ויש בעיה. כשעושים הכל לבד, אי אפשר לגדול. כדי לשחרר לעצמך זמן לפיתוח העסק, לא תהיה ברירה, הגיע הזמן לסמוך על אחרים! האצלת סמכויות היא הדרך לגדילה ולהצלחה. חבל לעשות הכל לבד ולפספס לקוחות חדשים כי אין לך זמן לשווק ולענות לפניות.  ואם העסק יצליח ויגדל, גם הלקוחות הקיימים יפגעו.

2. הגמל שלא רואה את הדבשת של עצמו: חוסר מודעות לחסרונות שלך
לא כל נגר אמן הוא איש שיווק, לא כל רופאת שיניים היא מומחית ביחסי אנוש, ולא כל ציירת יודעת למכור. יכול להיות שמגיעות אליך פניות, אבל מענה לא מקצועי, יחסי אנוש לקויים או פשוט, חוסר כישרון במכירות – גורמים לך לפספס עסקאות ולקוחות, לא חבל?  אם פתחת עסק בתחום מסוים, כנראה שיש לך כשרון בתחום זה. אבל אף אחד לא יכול להיות טוב בהכל, כדאי להודות בפני עצמך בחסרונות שלך, ולמצוא מישהו אחר שישלים את החסר. אם לא לגמרי ברור לך מה היתרונות ומה החסרונות שלך – אפשר לשאול בני משפחה, חברים ולקוחות ולגלות. זה לא תמיד נעים, אבל סקר קטן כזה יכול להביא את העסק שלך למקום אחר לגמרי.

3. הנוטש: אין לך מספיק זמן וזמינות ללקוחות שלך
הלקוחות של היום התרגלו לקבל מענה מהיר לכל צורך ובקשה שלהם. בנוסף, הנאמנות שהייתה מקובלת פעם חלפה מן העולם, וכיום, לקוח שלא נעמוד בציפיות שלו, פשוט יעבור למתחרה מבלי להניד עפעף. אז מה עושים? בעלי עסקים צריכים להיות זמינים 24/7? לקחת את הנייד לבריכה בזמן החופשה המשפחתית? – ממש לא! נותנים לגורם מקצועי ומהימן לטפל בפניות עבורך, וכולם מרוצים. זה יכול להיות עובד שכיר או פרילאנס, ואם אין תקציב, כמובן אפשר להשתמש בשירות חיצוני (כמו שירות מענה אנושי של ביפר!). ככה הלקוחות יקבלו מענה מכובד ותשובות לשאלותיהם, לא ירגישו נטושים, והצורך הרגשי לפנות למתחרה ינוטרל. ומה יישאר לך לעשות? לחשוב על המוצר או השירות הבא!
לסיכום, להפסיד לקוחות זה לא נעים, אבל החדשות הטובות הן שתמיד אפשר להשתפר. אפשר להיעזר בעובדים ושירותים שישלימו את החסר וידאגו להשאיר את הלקוחות אצלנו.
שירות מענה אנושי של ביפר יוריד ממך עומס ויאפשר לך להתעסק בדברים החשובים בעסק, יעניק מענה מקצועי ללקוחות, וידאג שלא יהיה רגע בו הלקוחות והמתעניינים שלכם יישארו בלי מענה. וכל זה בעלות חודשית שווה לארוחה במסעדה!

עבור לתוכן העמוד