מהם העקרונות החשובים ביותר לביצוע תיאום פגישות יעיל עם לקוחות פוטנציאלים?

מהם העקרונות החשובים ביותר לביצוע תיאום פגישות יעיל עם לקוחות פוטנציאלים? (הגדל)

בבסיסו של כל עסק מצליח, מעבר למוצר או לשירות המוצע, תמצאו שירות יעיל וחשוב לא פחות, אסטרטגיית שיווק ומכירות חכמה שמתמקדת בבנייה, הגדלה ושימור של לקוחות החברה. בכדי לבסס כמות לקוחות גדולה וצומחת יש לוודא כי אסטרטגיית השיווק שלכם פועלת בצורה האופטימלית, כזו המסוגלת לייצר כמות פגישות מספקת בכדי לתת לאנשי המכירות את הבסיס לעבודה היומיומית מול הלקוחות הפוטנציאלים – על מנת  להפוך אותם ללקוחות משלמים ואף חוזרים.

בעוד שהעסק שלך מתמחה במוצר או בשירות מסוים, ישנם עסקים המתמחים במינוף העקרונות החשובים לתיאום פגישות - עסקים המעניקים שירות בשם "טלמיטינג". שירות זה נשען על הידע, הניסיון והיכולות של אנשי שיווק מקצועיים בשיחה עם לקוחות פוטנציאלים, בכדי לייצר לאנשי המכירות שלך כמה שיותר פגישות בדרך להצלחה.

מהם העקרונות המנחים לתיאום פגישות יעיל?

1. תסריט שיחה - קצר, מדויק, ולעניין. תסריט השיחה צריך לשאוף לייצור פגישה, ולא למתן כל התשובות לכל עשרות השאלות הקטנות שייענו ע"י איש מכירות מפולפל פנים מול פנים. וודאו כי התסריט עונה על השאלות העיקריות של הלקוח ומדגים כיצד המוצר\שירות שלכם עונה בבירור על הצורך של הלקוח.

2. חומר מוכן מראש - וודאו כי יש ברשותכם חומר גרפי מתומצת ובאיכות גבוהה שתוכלו לשלוח בדוא"ל ללקוח במהלך השיחה או מיד עם סיומה, שכן לקוחות פוטנציאלים רבים יבקשו חומר כתוב. וודאו כי מדובר בעמוד אחד או במינימום האפשרי, וכי החומר מעוצב היטב מבחינה חזותית, ומכוון מכירה.

3. ידע מוקדם על לקוח - ככל שתדעו יותר על הלקוח, כך תוכלו להיערך טוב יותר לשיחה. בין אם מדובר בחברה גדולה או באדם פרטי, ניתן למצוא כיום מידע על כולם, ומידע זה יכול לתת לכם את היתרון שבהפיכת השיחה למעט אישית יותר, ויותר אפקטיבית.

היתרונות שבשירות תיאום פגישות חיצוני

בעוד שאתם מתמחים במוצר או בשירות שלכם, חברה שמתמחה בתיאום פגישות מציעה לכם ליהנות מיכולות שיווק טלפוני מעולות, ומאפשרת לכם לקבל הרבה יותר פגישות על כל פרק זמן נתון. במילים אחרות, אחוזי הפגישות שחברות אלו מייצרים מכמות טלפונים ממוצעת גבוהים בהרבה מכמות הפגישות שתצליחו לייצר בעצמכם.

מעבר לכך, מדובר בחיסכון אדיר בזמן ובמשאבים, מה שמאפשר לכם להתמקד במה שאתם עושים טוב יותר, ולפתח את המערך העסקי, המוצר שלכם, וכיו"ב, ובצורה זו להביא את העסק שלכם למיצוי הפוטנציאל שלו.

עבור לתוכן העמוד