לפתוח ארנקים - סוף השנה הגיע

 

 

תקופה סוף השנה מסמלת זמן מאד מאתגר עבור עסקים. החל מספירות מלאי בלתי פוסקות, דוחות שנתיים וסיכומים למיניהם, וכלה בעובדים שנופלים למחלת השפעת כמו זבובים.


בנוסף, בעלי עסקים רבים חושבים כיצד לבזבז עודפי כסף, כדי לחסוך בתשלומי המס השנתיים. ושלא תטעו, לא מדובר במטלה איומה. רוב בעלי העסקים אוהבים את התקופה הזו, רק משום שבא להם להתפנק בקניות.


אך חשוב לזכור, מדובר בכסף שלכם, לכן הימנעו מקניות רגשיות ובזבזו על מה שנחוץ לעסק ומה שיעזור לכם בשנה החדשה, כמו לדוגמה על שיווק.


תמיד טוב להשקיע בשיווק
הרי יש לכם את הכסף, אז למה לא להשקיע על שיווק? חשבו על שירות שתמיד רציתם להזמין אבל התקמצנתם. חשבו על כל מה שבא לכם לשפר באתר, אבל תמיד נדחק הצדה.


הקמת קמפיין בפייסבוק: השתמשו בכסף שנותר לכם כדי לחבור לחברה חיצונית שמתמחה בהקמת קמפיינים, כמו שירות IM (שיווק דיגיטלי )של ביפר. בחרו קהל יעד, הגדירו מטרות ושווקו מוצר שאינכם בדרך כלל מקדמים. אתם עשויים להיות מופתעים מהתוצאות.


שפצור תכנים באתר: כמה זמן האתר שלכם קיים? מתי לאחרונה הוא עבר שיפוץ? מילים, כמו בני אדם, מזדקנות עם השנים. כדי להתאים את האתר לתקופה הנוכחית ולקהל שלכם, העסיקו מומחה תוכן למטרת הפרויקט ותעשו שינויים בתוכן. לפעמים, שינוי של מילה אחת יכול להתבטא בלידים יקרי ערך.


הוספת פרסום בעוד מדיות: שמעתם על אימפקטיה? מדובר בחברה ישראלית שפיתחה פלטפורמה של הוספת באנרים פרסומיים על גבי המייל הארגוני שלכם. כך, כל דוא"ל שיישלח, מכל עובד בארגון, ילווה בפרסום של אחד או יותר מהמוצרים שלכם. שלמו על השירות בסוף השנה, ותיהנו ממנו שנה שלמה.


רכישת מתנות ממותגות: למה שלא תצטיידו במלאי של מתנות יפות וממותגות? זה יכול להיות כוסות קפה עם לוגו, מחזיקי מפתחות או תמונת השראה יפה שמקשרת למוטיב העסק שלכם. הרי תמיד חוגגים ימי הולדת, גם לאנשים וגם לעסקים ואם לא, עוד כמה חודשים יחול חג הפסח. הזמינו עכשיו – חסכו את ההוצאה באביב.

עבור לתוכן העמוד