דרכים לפרסום, כמעט חינם, לעסק הקטן

 

 

חושבים על פתיחת עסק קטן?
קבלו דרכים פשוטות (וכמעט בחינם לגמרי!) שיביאו את העסק הקטן להצלחה גדולה:


השתמשו בכל הקשרים הקיימים שלכם כדי להפיץ את הבשורה לכל כיוון
שלחו מייל לכל מי שמכיר אתכם, למשפחה, חברים, מכרים. ספרו על העסק ובקשו שיעבירו הלאה וישתפו. לסולידיים מבניכם, אפשר לכתוב שורת נושא סולידית, משהו כמו – "הי משה, מתרגש לספר לך שפתחתי עסק חדש!". לאמיצים יותר, אפשר לכתוב שורת נושא מפולפלת שתגרום לסקרנות רבה ותיחרט בזיכרון, למשל – "הי משה, החלטתי לצאת סוף סוף מהארון!" (כמובן בתוך המייל להסביר שאתם יוצאים מהארון וחושפים את העסק החדש לעולם) אפשר לחתום את המייל בהלצה נוספת – "נ.ב: אל דאגה, נטיותיי המיניות נותרו כשהיו..." אפשר לגבות בהודעת טקסט לנייד, שיחת טלפון, פרסום פוסט בפייסבוק, וכל דרך שתגרום למכרים שלכם לשים לב, לשתף פעולה ולהפיץ את הבשורה.

השתמשו בכל הנכסים שלכם כדי שכולם ידעו על העסק החדש
דאגו לחתימה אוטומטית במייל. זה חינם, וכך כל מי שיתכתב אתכם ייחשף לעסק.
הוסיפו לחתימה את לוגו החברה, פרטי התקשרות וקישור לאתר או לדף הפייסבוק. 
אין לכם עדיין אתר, דף פייסבוק, ואפילו לוגו? לא נורא! פשוט חתמו בשם שלכם עם הטייטל המקצועי שנתתם לעצמכם, שם העסק, תועלת מרכזית, וכתובת מייל וטלפון לחזרה.
לדוגמה: בברכה, מאור לוי, מנהל לקוחות, "תמיד נעים" – תיקון מזגנים, תמיד זמין. 
ליצירת קשר והזמנות: 050-3333333
maor@tamidnaim.com
דאגו לעדכן גם את פרופיל הפייסבוק וכל הרשתות החבריות שאתם משתמשים בהן, כך ששם העסק ופרטי ההתקשרות יוצגו במקום ברור ונגיש לכל מי שאתם נמצאים עמו בתקשורת.

התחילו לפרסם בעלות נמוכה ובצורה חכמה
פרסמו בכמה דרכים, לדוגמא פתחו דף פייסבוק (בחינם), חשבון בגוגל אדוורדס (בחינם) ונסו מודעה זולה במקומון או במגזין מקצועי בתחום שלכם, והתחילו לפרסם בעלויות נמוכות. השתמשו בשירות מספרים מדידים ודאגו שעל כל מודעה יהיה מספר טלפון שונה, השירותים האלו אינם יקרים, ונותנים לכם דו"חות מדויקים – כמה שיחות הגיעו מאיזו מודעה. הריצו את המודעות בכל הערוצים למשך שבוע עד חודש, זו תהיה השקעה חד פעמית באיתור הפרסום האפקטיבי שלכם.
הוציאו את הדו"ח, חשבו את עלויות הפנייה (לדוגמה, השקעתם 100 ₪ בפרסום מודעה בפייסבוק, קיבלתם 4 שיחות מלקוחות פוטנציאליים = כל לקוח פוטנציאלי עלה לכם 25 ₪). דאגו לבטל את כל המודעות שעלות הפנייה בהן גבוהה, והמשיכו רק עם המודעות שמביאות לכם הרבה פונים בעלות נמוכה לפנייה.

שתפו פעולה והגיעו לקהלים נוספים!
דרך מעולה להגיע ללקוחות חדשים, ללא הוצאות בכלל, היא שיתופי פעולה.
לדוגמה: קונדיטוריה יכולה להציע את המוצרים שלה לבתי קפה/בתי מלון ועוד. צייר, צורפת ומוזיקאית יכולים לעשות יחד ערב אמנות ולהיחשף אחד לקהל של השני, רואה חשבון יכול להציע הרצאה בחינם באיגוד של בעלי עסקים ועצמאיים, ועוד ועוד... אין סוף לאפשרויות, רק צריך לפתוח את הראש.

היו מסודרים ודאגו לענות לכולם
דאגו לעקוב אחר כל הפניות בצורה מסודרת ולענות לכל הפונים. כיום יש מערכות לניהול לידים שעושות את העבודה בשבילכם ואף מתממשקות עם כל ערוצי הפרסום שלכם בצורה אוטומטית. כשאתם לא זמינים, דאגו למענה אנושי שיענה לשיחות במקומכם ויעביר לכם את ההודעה.

צריכים עזרה בפתיחת עסק קטן? חברת ביפר השיקה לאחרונה את שירות טלפרונט +.

זוהי חבילת שירותים ייחודית הכוללת מערכת ניהול לידים, מענה לשיחות בשם העסק, מערכת מספרים מדידים ופתרונות נוספים, והכל בעלות מצחיקה שמתאימה לפתיחת עסק קטן. לפרטים נוספים לחצו כאן.

עבור לתוכן העמוד