מתקין המזגנים - שיתקן לכם גם את הזוגיות

 

 

 

 

היום אנחנו שמחים להכיר לכם אדם מיוחד במינו, ולקוח ביפר ותיק - הראל בן עמי מ"הראל שירותי מיזוג". להראל עסק לתיקון מזגנים באזור בני ברק.

ספר לנו קצת על העסק:
"העסק קיים משנת 2000, כיום יש בעסק מזכירה וארבעה טכנאים מוסמכים (פעם היו 30 עובדים אבל החלטתי לצמצם). אני חשמלאי מוסמך משנת 96, ובשנת 99 למדתי במכללה במשך שנה והפכתי גם לטכנאי מזגנים מוסמך."

איך העבודה בעסק?
"אני נהנה מאד מהעבודה, עד לפני 6-7 שנים הייתי מתקן מזגנים, היום אני פוגש אנשים ועל הדרך מתקן מזגנים... אני אוהב אנשים, אוהב לשמוע את הסיפור שלהם. כנראה יש בי משהו שגורם לאנשים להיפתח, כי קל לי מאד להגיע ישר לסיפור. כנראה שאנשים גם אוהבים לשתף, ואני נהנה מזה מאד וטוב לי. אם לא הייתי טכנאי מזגנים, כנראה הייתי מטפל או משהו כזה. אני אוהב להקשיב תוך כדי התיקון, וגם אחרי, אני לא ממהר לשום מקום."


 
תן דוגמה לסיפור מעניין או מפגש מעניין עם לקוח?
"לפעמים אנשים מספרים לי על ילד או בן זוג שנהרג, כשאני מגיע לבית ויש הרבה תמונות, אני כבר יודע. אז אני יושב ופשוט מספרים לי. מה הוא היה בחיים שלו, ואיך זה קרה, זה מרגש אותי לשמוע ואנשים אוהבים לשתף ולספר על יקיריהם.
עוד מפגש ממש מיוחד שהיה לי עם לקוחות - מצאתי את עצמי עם זוג, הם היו בריב, הוא צעק, היא בכתה... אחרי שתיקנתי את המזגן, מצאתי את עצמי מדבר איתם, הפכתי למטפל טיפול זוגי! אני חושב שהצלחתי לעזור להם. תיקון מזגנים בשבילי זה רק תירוץ כדי להיכנס לעולמות של אנשים."


תיקון מזגן וזוגיות - סטארט-אפ! ציינת שהעסק היה גדול והחלטת להקטין אותו, למה?
"אני הגעתי ממשפחה בשכונה ד' בבאר שבע, שכונת עוני ומצוקה. רציתי להרוויח כסף, להגשים את החלום. באיזשהו שלב היו בעסק 30 עובדים, ביפר ניהלה בשבילי את כל התפעול, קיבלתי מענה מעולה, מקבלים את השיחות, לוקחים את הכתובת, שולחים את הטכנאים, הכל. אני הגעתי לרמה גבוהה מאד של הכנסה, היה לי כל מה שרציתי, אבל לא היתה לי הרגשה של סיפוק. התגעגעתי לדירת החדר שהייתה לי בבאר שבע. הגשמתי את החלום אבל זה לא היה כיף כמו שדמיינתי את זה. החלטתי לצמצם בעבודה ולהשקיע יותר במשפחה ובהתפתחות האישית שלי.

מדהים! ומה עם ביפר, מאז שהקטנת את העסק ויתרת על ביפר?
מה פתאום! אני לקוח של ביפר כבר עשר שנים. פעם היה לי צורך במענה רחב יותר, היום אני מנוי על שירות ההודעות. זה דינמי וביפר מתגמשים לפי הצורך שלי. אני מרוצה מאד גם משירות ההודעות. זה מאד עוזר לי כשאני לא יכול להיות זמין, או כשאני בשיחה עם לקוח אחר, ככה אני לא מפספס פניות וחוזר לכולם. 

תודה רבה להראל!
שיהיה לכם קיץ קריר, ואם אתם צריכים מטפל זוגי... אופס, סליחה, מתקן מזגנים – אתם יודעים למי לפנות 

מלאו את הטופס ובקרוב מאוד אנחנו נענה בשם העסק שלכם, כך כל שיחה נכנסת תקבל מענה אישי ומקצועי.

עבור לתוכן העמוד