מענה אנושי לעסקים

 

עסק קטן... שירות של גדולים!
 

בימים אלו הצרכנים הפכו להיות אקטיביים ומודעים יותר. התחרות מול הלקוחות לא מסתיימת בעלות וטיב המוצר, אלא גם במידת הזמינות ומענה אישי, מהיר ויעיל.
 

שירות Beeper-TeleFront הינו מוקד טלפוני, המספק מענה אנושי בשם העסק 24 שעות ביממה, מעין "מזכירה וירטואלית". בנוסף, מוקד המענה האנושי יכול לשמש כגיבוי ("Backup") למוקדי שירות לקוחות אחרים בזמני עומס ולחץ. בשל היותו של המוקד הטלפוני קו ראשון מול הלקוחות, התרומה שלו לתדמית החברה, גיוס ושימור הלקוחות הינו קריטי.
 

תסריט השיחה במוקד המענה האנושי נבנה עבור כל עסק בנפרד, לפי צרכים ודרישות המוגדרים מראש, תוך מתן תשומת לב לשינויים וצרכים משתנים הדורשים דינמיות והיערכות בהתאם.

 


 

מה כולל שירות Beeper TeleFront?  

• מוקד טלפוני המאויש 24/7, אפשרות לשירות "שומר שבת"

• מענה אנושי בשם העסק שלך בכל פניה טלפונית

• אפשרות להוספת ג'ינגל ופתיח

• מסירת מידע על שירותי החברה ומוצריה

• קבלת הודעות עבור בית העסק עפ"י תסריט שיחה ושדות מוגדרים

• תיאום פגישות

• גביית תשלומים מלקוחות

• הקפצת כוננים

• תמיכה בקמפיינים פרסומיים

• ההודעות יגיעו אליך באופן מיידי ו/או מרוכז בכל דרך שתבחר: במייל, SMS ופקס

 

מענה אנושי


תועלות מהשירות:  

• חיסכון של אלפי שקלים בחודש בעלויות מזכירה

• לא מפספסים אף לקוח ובכך מגדילים את המכירות והרווחיות של העסק

• זמינות העסק סביב השעון מאפשרת עבודה יעילה ונוחה מול השוק הבינלאומי וגישור על פערי שעות משתנים

• מימוש הפוטנציאל העסקי גם אחרי שעות הפעילות של העסק

• מענה אנושי תורם רבות למיצוב וטיפוח תדמית המשרד כמשרד גדול כבר מהרגע הראשון.
  השירות מתאים גם למי שרוצה לבסס את העסק מהבית ולהציג חזית מקצועית מול לקוחותיו.

 

 

הטבה ייחודית: חודש ראשון ב-50% הנחה למצטרפים חדשים לשירות

 

תן לנו לענות בשבילך ולא תפספס אף לקוח!


עבור לתוכן העמוד