משולחנו של גיל חפר - 30 ביוני

לקוחות יקרים,

 

הפעם בניוזלטר בחרנו לחשוף בפניכם מקרה שהיה בביפר, כחלק מכתבה, שתסביר לכם בדיוק איך להתמודד עם משברים ברשת.


בנוסף, מירי בר, מנהלת מחלקת מכירות בביפר, תחלוק אתכם מניסיונה הרב ותעזור לכם לנהל שיחת מכירה מוצלחת בטלפון.

מקווה שתיהנו מהניוזלטר ותפיקו ערך רב!

תמיד לשירותכם,

גיל חפר

מנהל חטיבת שירותים עסקיים

gilh@beeper.co.il

חפשו אותנו גם בפייסבוק "ביפר - שירותים לעסקים"

עבור לתוכן העמוד