איך בונים סדרת מסרים אפקטיבית שתגרום ללקוחות שלך לקנות?

מותר כבר להודות שאנחנו לא באים רק ליהנות, אלא גם לייצר מכירות. נכון, הרשת מוצפת וכווווולם מוכרים היום באינטרנט, אבל לנו יש כמה טיפים מצוינים ליצירת סדרת מסרים אפקטיביים, שיגרמו לך למכור יותר!


מילה אחת לפני הטיפים, אם יורשה לנו: דמיין את עצמך בבואך לקנות משהו שעולה, למשל, 500 ש"ח. רק במקרים נדירים אתה מגיע לחנות, קונה והולך. על פי רוב, ישנו מערך שלם של תחושות ורגשות שמלווה אותך מרגע הדגדוג הזה של "בא לי" ועד לרגע הקניה עצמה (אני באמת צריך את זה? יש לי את התקציב לזה? מה יגידו הסובבים אותי? וכן הלאה).

התהליך הזה דומה למשפך. אבל איך מייצרים את המשפך הזה בצורה האפקטיבית ביותר? רמז, תוכן. טוב, זה לא ממש רמז אלא יותר הפתרון. עולם השיווק המודרני נשען על התפיסה שתהליך המכירה המסורתי כבר נשען יותר ויותר על תקשורת שיווקית באמצעות תוכן. לא עוד באנרים שאף אחד לא רואה וממהר לסגור אלא כינון מערכת יחסים עם הלקוח באמצעות הרשתות החברתיות ויצירת ערכים מוספים אמיתיים ללקוח שמובילים לתהליך קנייה. למעשה, הנחת העבודה בשיווק המודרני היא שכל אחד אוהב סיפור טוב. גם אתה.

אז איך מספרים את הסיפור באמצעות תוכן ושזירת מסרים שיווקיים / מכירתיים? הנה זה בא.


הטיפים הבאים, ילמדו אותך איך לענות על צרכי הלקוח שלך לאורך כל מסלול "המשפך השיווקי":
1. ברכות, עדינות....לא פראות....
במפגש הראשון עם הלקוח, עליך להיות עדין. ממש כמו בדייט ראשון. המסר הראשון שלך צריך לעורר בלקוח את הצורך, ולהראות את המוצר שלך. בלי יותר מדי "חפירות". על פי רוב, כותרת מכוונת וישירה, תיאור קצר וקולע של המוצר או השירות שלך וכמובן – מיקום המסר שלך במקום בו אתה פוגש את קהל היעד שלך, יעשו את העבודה.
למשל – "דואג לעתיד ילדיך? דירה להשקעה באזור המתפתח של נאות צפרירים תבטיח את עתידם!"
אז..


2. דייט שני עם הלקוח? הגיע הזמן להתחיל למכור את עצמך
במפגש השני עם הלקוח, כשהוא כבר יודע שהוא מחפש מענה לאיזה שהוא צורך, עליך לייצר מסר מכירתי יותר, שעונה באופן ישיר על הצורך של הלקוח.
למשל – "אם אינך מבין בשוק ההון ואתה מחפש השקעה בטוחה לעתיד – דירות היוקרה בנאות צפרירים הן הפתרון המושלם עבורך ועבור הביטחון הכלכלי של ילדיך."

3. כולם אוהבים סיפור טוב. גם הלקוחות שלך.
במפגש השלישי, הקדש את כל השטח לספר את הסיפור של המוצר או השירות שלך. ספר בקצרה על התועלות שלו, הבא ציטוטים מלקוחות מרוצים וכן הלאה. זהו שלב מכריע, בו עליך להוכיח את האפקטיביות של המוצר שלך! למשל – טסטמוניאלס (עדויות) של לקוחות מרוצים אשר קנו דירה להשקעה ודמי השכירות שהם מקבלים מכסים עבורם את המשכנתא.


4. תן לו הצעה שהוא לא יכול לסרב לה
עכשיו, כשהלקוח שלך כבר "מחומם", אתה יכול לנקוב במחיר המוצר או השירות, להציע מבצע, הנחה ברכישת כמות וכדומה. למשל – הזמנה מפורשת לאירוע מכירות בו תינתן הנחה במחיר הדירה.


5. אל תפסיק לחזר גם אחרי המכירה
אם מכל הרשימה הזאת תיקח רק את הטיפ הזה – כבר הרווחת, והרבה: לאחר הקניה, אל תעזוב את הלקוח שלך. הוא זקוק ל"אשרור הדיסוננס הקוגניטיבי", זקוק לדעת שהוציא את כספו בצורה הטובה ביותר, זקוק לסימוכין לכושר השיפוט שלו. זה לגמרי פסיכולוגי, ולשם עליך לכוון. אמור לו כמה אתה שמח על הצטרפותו ל"מעגל", שבח אותו על הבחירה, הבטח שירות מתמשך, הזמן אותו לקבוצה / ניוזלטר / כנס. אל תגרום לו לחשוב ש"עשית עליו קופה", אלא גרום לו לחשוב ההיפך – שמעתה תצעדו, יחד, לעבר השקיעה. למשל – הזמנה לכנס רוכשי הדירות של נאות צפרירים / ניוזלטר תקופתי המתאר את מצב הנדל"ן באזור / קבוצת משקיעים לחיפוש דירות נוספות וכיו"ב.
 
לסיכום, אנו מזמינים אותך לדמיין את עצמך בתהליך של קניה כבדת משקל. חשוב על מה מניע אותך ומה מרתיע אותך. חשוב על התהליך הנפשי שעובר עליך בקבלת החלטת הקניה ואף לאחר הרכישה, ופנה אל לקוחותיך, בהתאם למשפך השיווקי, בדיוק כפי שהיית מעוניין שיפנו אליך.

 

בברכת תוכן נעים ואפקטיבי!

 

הכתבה נכתבה על ידי T-ROO, מערכת שיווק אינטרנטית בלחיצת כפתור.


עבור לתוכן העמוד