טיוב רשומות לידים

מכירים בעל עסק שיתנגד לקבל לידים איכותיים?

הרי לידים איכותיים הם ההבדל בין שיחות מכירה יעילות לשיחות מכירה מדשדשות. רשומות לידים איכותיות מובילות לשיעורי סגירה של כ-15%, ואילו רשומות שאינן מטויבות – לכ-0.5% בלבד. עכשיו תרגמו את הפער לזמן עבודתו של נציג המכירות, לקצב המכירות בארגון ולמוטיבציה שלו בשיחה העשרים.
מעבר לכך, כיום לידים איכותיים אינם נוגעים רק לשיחות שווא. בסיס הלידים שלך הוא גם המקור לקמפיין SMS או ללכידת קהלים ממוקדים בפייסבוק ובערוצים אחרים. כאן, פנייה לקהל לא איכותי יוצרת נזק תקציבי ישיר.


מה המקור לרשומות סרק?
מרבית הרשומות בארגונים הן תולדה של צבירה ארוכת שנים – רשומות על גבי רשומות ש"העלו אבק" במחשבי הארגון. הן כוללות למשל לקוחות קיימים, בסיס נתונים שנרכש בעבר לצורך דיוור, שמות מקמפיין נקודתי שבו הגולשים נדרשו להשאיר פרטים, לקוחות שהתעניינו בעבר וכיום המוצר כבר לא רלוונטי עבורם, אנשים שהשאירו פרטים שגויים וכו'.


אז מה עושים בנידון? איך נפרדים מהאבק?
אנחנו בביפר מאמתים את פרטי הקשר ברשומה וכן מעדכנים את הסטטוס של המתעניין: אם הוא עדיין מעוניין לשמוע על השירות, אם הוא מבקש שיתקשרו אליו במועד נוח יותר וכו'.
בנוסף, נוכל לוודא את פרטי האדם ולברר עמו האם ירצה לשמוע על המוצר או השירות המדובר או על הטבה מיוחדת הרלוונטית עבורו.


נציגי השירות שלנו מיומנים גם במכירות טלפוניות ולכן השירות כולל שתי אפשרויות:
> העברת הרשומות לידך להמשך טיפול.
> המשך השיחה עם הלקוח והצגת הצעה שיווקית במעמד השיחה.

ביחד נגדיר את צרכיך – אם תרצה לקבל חזרה רשומות איכותיות או שתעדיף לקבל, נוסף לכך ועל מגש של כסף, גם עסקאות סגורות!


רוצה לקבל 20% הנחה על שירות טיוב רשומות לידים שישביח לך את הרשומות? השאר את פרטיך

בטופס צור קשר

עבור לתוכן העמוד