ההרגלים שכדאי להשליך למדורה – חמש פעולות שיווקיות ששורפות לכם את הזמן

אחרי שחגגתם את ל"ג בעומר, וכמובן אחרי שהתענגתם מהטעם של התפוחי אדמה, כעת הגיע הזמן שתשליכו למדורה כמה הרגלים ששורפים לכם זמן (וכסף...). 


1. אתם מופרעים!
אתם זמינים כל הזמן, עונים לכל השיחות והפניות, חשובות ולא חשובות, ונותנים לכל דבר הכי קטן להפריע לכם ברצף העבודה. אתם מוצפים בהפרעות ורודפים אחרי הזנב של עצמכם. אמרו לכם שצריך להיות זמינים כל הזמן כדי לא להפסיד לקוחות? זה נכון, אבל יש לכם דברים יותר חשובים לעשות! לפתח את העסק, לחשוב על רעיונות, ליצור מוצרים ושירותים חדשים, להמציא שיטות שיווק חדשות ועוד. השתמשו בשירות מענה אנושי שידאג שכל הפונים יקבלו מענה מידי ויעביר לכם דיווחים. כך לא תאבדו לקוחות ותתפנו להתעסק במה שחשוב באמת.

2. אתם משקיעים בשיווק, אבל מה עם התדמית?
השקעתם זמן וכסף בשיווק, אבל לא דאגתם להראות רציניים מספיק ואתם מאבדים פונים. יש לכם כתובת ג'ימייל במקום מייל של העסק, אין לכם אתר מקצועי, ואפילו מספר הטלפון הוא הנייד האישי שלכם. דאגו לאתר אינטרנט מקצועי, כתובות מייל של העסק - רצוי אפילו כמה כתובות מייל, לכל המחלקות בעסק (שירות לקוחות, שיווק, מכירות, וכו'), אפילו אם כל הפניות יגיעו אליכם בהתחלה. דאגו למספר טלפון מקוצר, קליט ומקצועי.

3. אתם לא משתמשים בתהליכים אוטומטיים
אם אתם עדיין מעלים בעצמכם כל פוסט לפייסבוק, מדוורים מהמייל שלכם, מוכרים בטלפון, ולא דאגתם למשפך שיווקי אוטומטי, אתם מבזבזים זמן וכסף. דאגו למערכת דיוור אוטומטית, כזו שתעביר את הלקוח הפוטנציאלי תהליך היכרות אתכם ועם המוצרים והשירותים שלכם, עד למכירה!  צרו אפשרות רכישה באינטרנט, תזמנו פוסטים מראש בפייסבוק ודאגו למענה אנושי אוטומטי.

4. אתם לא מסודרים מספיק ומאבדים לקוחות
אם אתם עדיין רושמים על דף או במחשב את כל הפניות (או יותר גרוע, לא רושמים בכלל), אתם גם מבזבזים זמן וגם מאבדים לקוחות. דאגו למערכת ניהול לידים שמתממשקת אוטומטית עם הקמפיינים שלכם ברשת, ומאפשרת תיעוד מסודר של הפניות ושלבי הטיפול בכל פנייה. דאגו שגם נציגי השירות שלכם ישתמשו בה (בין אם מדובר בצוות עובדים או בשירות מיקור חוץ).

5. אתם לא נותנים שירות מספיק טוב
אתם יכולים ליצור מערכת שיווק אוטומטית מעולה, לדאוג למערכת ניהול לידים מצוינת, אבל כל זה הוא בזבוז כסף וזמן, אם אתם לא דואגים לתת שירות מעולה. בין אם העברתם את השירות שלכם לעובדים או למיקור חוץ (מומלץ!), דאגו להקליט את השיחות וודאו שהפונים והלקוחות מטופלים כמו שצריך ומקבלים מענה מקצועי, נעים ואפקטיבי.

מענה אנושי, מערכת ניהול לידים, הקלטת שיחות, מספר טלפון מקוצר – כל זה נשמע לכם כמו השקעה כספית גדולה מדי?
תתפלאו! אנחנו בביפר השקנו לאחרונה את שירות טלפרונט+ - כל השירותים האלה ויותר, והכל במחיר מצחיק שמתאים לכל עסק ולכל תקציב.
רוצים לזרוק למדורה הרגלים מזיקים ולהתחיל לגדול כבר היום? לחצו פה ותתחילו לשלם פחות, להרוויח יותר, להיות בשליטה מלאה על העסק ו... ליהנות יותר!

עבור לתוכן העמוד