בחן את עצמך - איזה בעל עסק אתה?

אנחנו בביפר לעסקים רוצים רגע לדבר על... עצמך!
אנחנו מזמינים אותך לענות על 5 השאלות הבאות, התשובות שאנחנו הצענו בשילוב עם התשובות שאתה תתן לעצמך יעשו לך סדר בראש ובעסק וישפרו את השירות שאתה מעניק ללקוחות שלך.  


1. אתה עובד סביב השעון, העובדים שלך לחוצים והטלפון לא מפסיק לצלצל?
כנראה שאתה בעל העסק המצליחן זה שהעסק שלו גדל בקצב מהיר יותר מהציפיות הראשונית, המוצר שלך טוב ואיכותי, צוות המכירות שלך עשה עבודה מצוינת ולקוחות חדשים לא מפסיקים להגיע. אלו כמובן בשורות נפלאות, אולם אתה יודע שזו שלב קריטי לעסק שלך ועליך לתגבר את מערך השירות בעסק כדי שכל לקוח חדש יקבל מענה מיידי וכמובן לשמר ולמנף את הפוטנציאל העסקי עם הלקוחות הקיימים. שירות איכותי בעסק שלך הוא גורם אחד הגורמים המשמעותיים ביותר בהנעת העסק שלך להמשך הצמיחה.


2. אתה מחלקת מכירות, מחלקת שירות ומחלקת תפעול של העסק ובגלל זה מפספס שיחות?
כנראה שאתה בעל העסק העצמאי, זה שמחזיק בכמה כובעים בעסק, עובד לבד ומקפץ בין סגירת מכירה, לשירות לקוחות ובין לבין מנסה לענות לכל השיחות הנכנסות. אתה מאמין ביחס אישי של אחד על אחד ולכן אתה יוצר קשרים אישיים וכמעט חבריים עם הלקוחות שלך. כשאתה עם לקוח  בפגישה מקדימה או בשלב ביצוע העבודה, אתה מאמין שיש לתת ללקוח את כל הקשב ולא לענות במקביל ללקוחות אחרים, אבל ברגע הטלפון מצלצל קשה לך באמת להתרכז, אתה תוהה מי מעבר לקו האם זה לקוח שמתקשר ולא מקבל מענה, ברור לך שהלקוח לא מקבל יחס אישי כרגע וגרוע מזה, הוא לא מקבל שום יחס.


3. אתה מתקשה לנהל את סדר היום שלך, אתה יודע שאתה חייב לחזור ללקוח אבל לא זוכר למי?
כנראה שאתה בעל העסק המתפזר, זה שמסך המחשב שלו מלא פתקיות דביקות עם תזכורות, כותב מספרי טלפון והודעות בכל משטח פנוי לעתים אפילו על טישו או על קופסאות סיגריות ואוסף כרטיסי ביקור אבל אף פעם לא מוצא אותם. אתה יודע שההתנהלות שלך גורמת לך לפספס לקוחות פוטנציאליים ואף לאבד לקוחות קיימים, אולם אתה כעת בשלב ביניים בו כמות העבודה אינה מאפשרת העסקת מנהל משרד ומערך שירות לקוחות. אתה מחפש פתרון מיידי שיסייע לך לשפר משמעותית את השירות בעסק שלך כדי שכל הלקוחות יקבלו מענה וכל ההודעות יתועדו בצורה מסודרת וממוחשבת.


4. אתה מאמין ששלמות היא הערך החשוב ביותר ומתקשה להתרכז בכל דבר אחר עד שתגיע אליה?
כנראה שאתה בעל העסק הפרפקציוניסט – בין יחידי הסגולה שיכולים להגיד בראיונות עבודה שהמגרעה שלך היא פרפקציוניזם, אתה מתכונן לכל פגישה שעות ארוכות ולא מפספס אף אספקט, כשהמצגת שלך מסתיימת כולם מוחאים כפיים, כשאתה מגיש דוחות הם תמיד מסודרים ומעוצבים, הצעות המחיר שלך מדוייקות ומפורטות, כולם אוהבים לקבל ממך את תוצרי העבודה שלך הם פחות אוהבים לחכות להם. להיות פרפרקציניסט גוזל ממך המון זמן ואנרגיות, אתה נשאר לעיתים כל הלילה במשרד ועובד גם בשבתות וחגים, אתה מתקשה לעגל קצוות ולעיתים זה עולה לך בהזדמנויות נוספות. אתה כל כך עסוק וממוקד במה שאתה עושה שאין לך זמן ויכולת אפילו לענות לטלפון, מה שגורם לך פעמים רבות לפספס הזדמנויות נוספות.


5. חשוב לך להיות זמין ללקוחות שלך כל הזמן אבל אתה קורס מההשלכות של תפעול מערך מהסוג הזה?
כנראה שאתה בעל העסק הנחוץ – זה שמספק שירותים סביב השעון, השירות שאתה נותן ללקוחות קשור לתפקוד היומיומי ולעיתים הלקוחות זקוקים לשרותיך גם באמצע הלילה. אתה משקיע המון כסף ומשאבים בעובדים כדי שיהיו זמינים לשירות 24 שעות למרות שברוב המקרים אין בזה באמת צורך, פעמים רבות לקוחות מתקשרים לאחר שעות הפעילות למרות שלא מדובר במקרה דחוף וניתן לדחות את הטיפול לבוקר. אתה אובד עצות, מצד אחד אתה חייב להיות זמין ללקוח שבאמת צריך אותך מצד שני אתה מבזבז הרבה כסף ואנרגיות לשווא. אתה מחפש פתרון שמצד אחד יחסוך לך במשאבים ומצד שני ייתן מענה של 24 שעות כולל שבתות וחגים ללקוחות שלך וידע להעביר אליך או לעובדיך מעבר לשעות העבודה רק את השיחות הדחופות באמת.

אם מצאת את עצמך מזדהה לפחות אם אחד מבעלי העסק ואתה מעוניין לשפר משמעותית את מערך שירות הלקוחות שלך, יש לנו את הפתרון עבורך, שירות טלפרונט+ של ביפר המספק מענה אנושי מקצועי ואיכותי לעסקים בכל שעות היממה כולל שבתות וחגים.


 

לפרטים נוספים ולהצעת מחיר משתלמת לחץ כאן!

עבור לתוכן העמוד