5 כלים שיגדילו לכם את רשימת הדיוור

אם אתם קוראים את השורות האלו אתם וודאי מודעים לחשיבות העצומה שיש לדיוור האלקטרוני ככלי משמעותי לשמירה על קשר אישי עם הלקוח, העברת מידע ועדכונים רלוונטיים והנעה לפעולה המובילים ישירות להגדלת המכירות וכמות הלקוחות בעסק שלכם. ריכזנו עבורכם חמישה כלים משמעותיים להגדלת רשימת התפוצה ומינוף הפעילות השיווקית שלכם, בואו נצא לדרך!


1. תוכן, תוכן ותוכן – המקום בו אתם חייבים להיות הכי טובים

תוכן הממוקד לקהל היעד שלכם הכתוב בצורה רהוטה וקולע למטרה כגון, מאמרים מקצועיים, מבצעים אטרקטיביים, חידושים מהתחום, חדשות מהעולם ועוד. יש חשיבות עצומה לכותרת הדיוור ולערך המוסף המתקבל ללקוח מקריאת התוכן שלכם. לתוכן כח רב לא רק בשמירה על הלקוחות הקיימים אלא גם בחשיפה ללקוחות חדשים והגדלת רשימת הדיוור. לקוח הנחשף לתוכן רלוונטי ואיכותי יעביר אותו הלאה לבעלי עניין נוספים ואף יפרסם אותו ברשתות החברתיות. עבורכם זהו פרסום חינמי הממוקד לקהל היעד שלכם, אין פרסום איכותי יותר.


2. אתר אינטרנט – שת"פ בין טופס הרשמה ופופ אפ

האתר שלכם הוא העוגן לפעילות השיווקית ומשמש כחלון הראווה הראשי של העסק שלכם. תפקידו של חלון הראווה, בטח בדיגיטל, הוא לתפוס את תשומת ליבם של הגולשים, להעניק להם את כל המידע שהם צריכים ומחפשים וכמובן להניע אותם לפעולה. האתר יכול לעזור לכם להגדיל את כמות הלקוחות שלכם ולכן כדאי למקם בדף הראשי של האתר בצורה בולטת טופס הנעה לפעולה להרשמה לרשימת הדיוור. בנוסף, מומלץ להוסיף לאתר גם פופ אפ - טופס הרשמה הקופץ ללקוח בזמן הגלישה באתר ומניע אותו להשאיר פרטים. מומלץ להריץ במקביל מספר פופ אפים עם מספר מסרים (כמו חיובי ושלילי, יחיד רבים וכו..) על מנת לבחון איזה מסר עובד טוב יותר על המבקרים באתר ולהטמיע בעיקר בדפים עם אחוזי צפייה גבוהים.


3. דף נחיתה – שחקן החיזוק שלכם

הטמעת דפי נחיתה הכוללים הרשמה למועדון הלקוחות שלכם - בין אם אתם מפרסמים בגוגל, בפייסבוק או בכל פלטפורמה פרסומית אחרת מומלץ ליצור עמודי נחיתה רלוונטיים המסייעים לכם לקבל מיקוד על קהל היעד שלכם לפי תחומי העניין או המוצר שבו הם מתעניינים ומעודדים אותם להירשם לעדכונים נוספים. דפי נחיתה אלו יציעו לרוב הטבה כלשהיא לנרשמים, כמו: מתנה, מבצע או קופון אשר יקפיצו את אחוזי ההרשמה.


4. מערכת דיוור –  אל תתפשרו!

מערכת הדיוור היא הכלי השיווקי שלכם להפצת התוכן המעולה שכתבתם. בחרו מערכת דיוור הכוללת דפי נחיתה, פופ אפ, סקרים, סטטיסטיקות, מערכת ניהול לקוחות ותבניות המאפשרות לכם בניה ועיצוב בדרך אינטואיטיבית ונוחה ויכולת לערוך שינויים לפי הצרכים המדויקים שלכם. חשוב לוודא שבמערכת קיימת האפשרות להוסיף לדיוור כפתור "שתף", כדי להניע את הקורא להעביר הלאה את התוכן המעולה שכתבתם.


5. סרטון ויראלי – ממגנטים גולשים, ובגדול.

כדאי מאד להשקיע בסרטון ויראלי שיוביל לדף נחיתה. סרטון ויראלי מוצלח יכול להוביל את העסק שלכם לחשיפה עצומה בקלות וללא השקעת משאבים רבים, חשוב מאד לשלב הנעה לפעולה המובילה לדף הנחיתה כבר מתחילת הסרטון ולא רק בסופו. בפייסבוק לדוגמה, תוכלו לקדם את הסרטון שלכם באמצעות "ליד ישיר", כך בכל שלב הצופים יכולים ללחוץ על כפתור ההרשמה ולהשאיר פרטים. סרטון ויראלי יכול להיעשות בפשטות וללא הפקות גרנדיוזיות, העיקר שיהיה יצירתי, רלוונטי וחדשני. כמו כן, כדאי שלא יהיה בעל תוכן שיווקי מובהק אלא מרומז בלבד. ניתן לקדם את הסרטון בפייסבוק וביוטיוב, תחילה ללא השקעה כספית בקידום ממומן, לאחר שהסרטון תופס תאוצה (זוכה לצפיות, לייקים, שיתופים ותגובות) כדאי להשקיע בקידום ממומן של הסרטון ולשקול לייצר סרטונים נוספים.

ועכשיו כשאנחנו מכירים את הכלים שעומדים לרשותנו נותר להגדיר תקציב, מטרות ויעדים ולוודא שאנחנו עומדים בהם.

רוצים להתחיל לייצר תוכן איכותי ולקבל נוכחות ברשת?
לחצו כאן לקבלת הצעת מחיר משתלמת ומפתיעה במיוחד.

עבור לתוכן העמוד