איך חג החנוכה יכול לעזור לעסק שלכם לגדול?

חגים ואירועים מיוחדים הם הזדמנות נהדרת להזכיר ללקוחות שלכם את קיומכם ולהגיע ללקוחות חדשים. איך? באמצעות תוכן חכם ברשת. אספנו עבורכם חמישה רעיונות מדליקים לתוכן שיביא לכם תנועה, ויעשה נס גדול בעסק שלכם.


1. תחרות בפייסבוק - תחרות בפייסבוק עם פרס שווה מעודדת מעורבות, תגובות ושיתופים, ומגדילה את החשיפה האורגנית (בחינם) של הדף שלכם והעסק שלכם.
לכבוד החג, הכריזו על תחרות בדף הפייסבוק שלכם, והפרס – כמובן המוצר או השירות שלכם. בקשו מהמשתתפים לשתף את הפוסט, וכך תצרו חשיפה אורגנית גדולה וגם תהפכו את המוצר או השירות שלכם (הפרס!) לנחשק. אפשר לעשות תחרות של תמונות או סרטונים או פשוט תגובות, ולתגמל את המגיב הכי מקורי/מצחיק/מעניין.
מה ז"א תחרות שקשורה לחנוכה? תהיו יצירתיים! למשל, אם המוצר או השירות שלכם קשור לאוכל – תחרות הסופגנייה הכי יפה/מקורית/משוגעת. אם אתם בתחום של ספורט/תזונה – אפשר לבקש מהגולשים לספר לכם מה הם אומרים לעצמם כשהם חולפים ליד סופגנייה כדי לעמוד בפיתוי. אם אתם בתחום שקשור לילדים – תחרות תמונות! למשל, החנוכייה הכי מקורית, וכו'.

2. מאמר שקשור לחנוכה – מאמרים הם דרך מצוינת למצב את עצמכם כמומחים. אם תחברו את נושא המאמר לחג החנוכה, תהפכו לרלוונטיים יותר ומעניינים יותר. באיזה נושא לבחור?
הכי טוב אם יהיה קשר ישיר, למשל תזונאית יכולה לכתוב על "איך לשרוד את החג מבלי להפוך לסופגנייה". אבל אפשר גם לקשר כל נושא לחג בצורה יצירתית. טיפ: השתמשו במילה "נס".  לדוגמה: מעצבת פנים יכולה לכתוב מאמר על "סגנון העיצוב שיעשה לכם נס גדול בבית", קואצ'ר יכול לכתוב על "5 הרגלים שיעשו נס גדול בחיים שלכם" וכו'.

3. דיוור חג שמח ללקוחות – לשלוח ברכת חג שמח ללקוחותיכם במייל זה פשוט, מחמם לב ואפקטיבי. שלחו ללקוחות ולמתעניינים שלכם ברכה יפה, מושקעת ויצירתית. ואם אפשר לחבר את זה עם הטבה, מבצע, הנחה או מתנה – מה טוב! הלקוחות ישמחו לקבל את ההטבה ואתם תזכו לצוף בתודעת הלקוח.

4. תמונת קאבר בדף הפייסבוק – נצלו את החג והחליפו את תמונת הקאבר הרגילה שלכם. המסר יכול להיות ברכה מרגשת או מבצע מיוחד לרגל החג. כל מי שייכנס לדף הפייסבוק שלכם ייחשף לתמונה שתתפוס את תשומת ליבו ותשדר חמימות ואכפתיות. טיפ: כדאי לייצר תמונה בשני גדלים, גודל אחד שמתאים לתמונת הקאבר וגודל נוסף שמתאים לפוסט. למה? כי פוסט זוכה לחשיפה טובה יותר מאשר תמונת קאבר ולכן עדיף לפרסם את הברכה שלכם גם כפוסט רגיל.

5. שליחת SMS חג שמח ללקוחות – כמו דיוור, לשלוח ברכת חג שמח ללקוחותיכם בסמס זה פשוט ואפקטיבי. זכרו שאנשים לא אוהבים לקבל מסרונים מטרידים לטלפון, ולכן חשוב שהברכה תבוא מכל הלב (ותיכנס ללב) או לחלופין אפשר להכריז על מבצע חג משוגע ושווה במיוחד. לדוגמה: הנחות לשמונה ימים, בכל יום מוצר או שירות אחר בהנחה משמעותית.
מקווים שנתנו לכם כמה רעיונות לקידום העסק שלכם בחג החנוכה, אבל לא מספיק רק לקרוא, הכי חשוב לעשות.

 

אז קדימה, בחרו רעיון אחד וצאו לדרך! בהצלחה, ו... חג שמח!
רוצים שהמומחים של ביפר לעסקים ייצרו עבורכם תוכן איכותי שיעניק לכם נוכחות ברשת? לחצו כאן לקבלת הצעת מחיר משתלמת ומפתיעה במיוחד.

עבור לתוכן העמוד