לא מחכים לניסים... זה מה שצריך לעשות כדי להשיג לידים חדשים

חנוכה שמח! אנחנו אוהבים את סיפור נס פך השמן ומאמינים בניסים, אבל כשזה מגיע לעסק שלנו, לא כדאי לסמוך על זה... 6 דברים שאפשר לעשות עכשיו כדי להביא לידים חדשים לעסק:


1. למדו להסביר מה אתם עושים בצורה ממוקדת, ברורה ואפקטיבית
אנחנו מכירים יועץ עסקי, שכששאלו אותו מה הוא עושה התשובה היתה "אני יועץ עסקי, אני אוהב להסתכל על הצד הפיננסי של העסק, ולחבר אותו לצד הרגשי של הלקוח..." כמובן שבנקודה הזאת רוב האנשים התחילו לפהק ולחפש תירוץ להמשיך ללכת. אבל אותו יועץ למד להציג את עצמו קצת אחרת. היום כששואלים אותו מה הוא עושה, התשובה היא -  "אני עוזר לבעלי עסקים להרוויח יותר כסף, ומהר. רוצה לשמוע על זה עוד?" כמובן שכל בעל עסק מרותק בשלב הזה ורוצה לעבוד עם היועץ. לפעמים הכל עניין של איך מציגים דברים. נסו להבין מה התועלת הכי גדולה שאתם מעניקים ללקוח, וכך הציגו את עצמכם. זה עובד בכל תחום! לדוגמה, במקום "אני שיפוצניק" אפשר להגיד "אני עוזר לאנשים להפוך את הבתים שלהם למדהימים". במקום "משווק באינטרנט" – "אני מביא לידים איכותיים לעסקים" וכו'.

2. צרו שיתופי פעולה
דרך מעולה וזולה (אפילו חינמית!) להשיג לידים חדשים היא ע"י יצירת שיתופי פעולה. לדוגמה רואה חשבון יכול לעשות שיתוף פעולה עם ביפר לעסקים, ולהציע הנחה מיוחדת ללקוחות ביפר. זה מצב של וין-וין. ביפר תציע ללקוחותיה שירותי ראיית חשבון מוזלים, ורואה החשבון יקבל לידים חדשים. במקרים מסוימים שווה גם להציע עמלה. שיתופי פעולה אפשר לעשות בכל התחומים ורק צריך לפתוח את הראש, לחשוב על זה קצת, ולמצוא קבוצות שיהיו מעוניינות בשירותים שלכם.

3. היו פרואקטיביים ולא ריאקטיביים
ריאקטיבי הוא אדם שמגיב, פרואקטיבי הוא אדם שיוזם. אל תחכו שהלידים יגיעו אליכם, מצאו את הלקוח האידיאלי שלכם, דמיינו אותו, חפשו אותו, ופנו אליו בעצמכם.

4. התחילו לייצר תוכן ועכשיו
כתבו מאמר, פתחו בלוג, שלחו ניוזלטר, כתבו פוסט בפייסבוק, צלמו סרטונים, מה שנוח לכם! לא משנה מה הפורמט ומה הדרך, מה שמשנה זה שתתחילו להעביר ידע ותוכן בעל ערך ללקוחות שלכם. למדו אותם איך לפתור בעיות בתחום שלכם, תנו להם טיפים איכותיים שהם יאהבו וישתפו. לפני שתשימו לב תהפכו לדמות מובילה בתחום שלכם. כמובן שבפרסומים שלכם הקפידו לרשום פרטי התקשרות, בדרך זו הלידים יזרמו אליכם בצורה טבעית.

5. פרסמו בתשלום
דרך מעולה להאיץ את החשיפה לתוכן שיצרתם היא פרסום בתשלום. פרסמו בפייסבוק, גוגל, אאוטבריין, או באיזו דרך שהכי מתאימה לכם. כמובן שהכי חשוב שקודם כל התוכן יהיה איכותי, כי הפרסום פועל כזכוכית מגדלת, ופשוט מגדיל את החשיפה של התוכן שלכם ומאיץ את תהליך הפיכתכם לשם דבר בתחומכם. כמובן הקפידו לעשות פרסום ממומן חכם ואל תפזרו סתם כספים על פרסום ממומן לא יעיל. מומלץ להיעזר באיש מקצוע, או לחלופין, לקחת קורס מקצועי.

6. לידים חדשים ב 30 שניות
היום, עם כל האינטרנט, הפייסבוק, האינסטוש, הדיוורים, לפעמים אנחנו שוכחים כמה אפקטיביים יכולים להיות שיחת טלפון או סמס ישירות לנייד של הלקוח. רוצים לידים חדשים ב 30 שניות עבודה? שלחו סמס ללקוחות שלכם והציעו מבצע חבר מביא חבר. אם תעניקו תמורה באמת שווה למי שיביא לכם לקוח, ללא ספק תקבלו לידים חדשים.

רוצים שהמומחים של ביפר לעסקים ייצרו עבורכם תוכן מעולה, יקימו לכם קמפיינים חכמים ו... וידאגו שיהיה לכם זרם בלתי פוסק של לידים חדשים בעסק? לחצו כאן לחבילת התוכן החדשה של ביפר לעסקים.

עבור לתוכן העמוד