מה הקשר בין בר מצווה לקובייה ואיך זה יכול לעזור לעסק שלכם?

פגשנו את אביטל אריכא, לקוחת ביפר טלפרונט ובעלים של הלל הפקות, לשיחה מעניינת ומפתיעה. חשבנו שנדבר על הפקות ובר מצוות, ובסופו של דבר גילינו את הקובייה שעוזרת לבעלי עסקים.


הי אביטל, אז קודם כל ספרי לנו על "הלל הפקות"
הלל הפקות קיים 14 שנה, אנחנו מפיקים תכנים עם נגיעה יהודית לבר מצווה ובת מצווה, נחלק את זה לשלושה סוגים של מוצרים:
1. הפעלות באירוע עצמו – משחקים שעושים את האירוע, שעשועונים ופעילויות שונות, סביב בת ובר מצווה, עם ערך מוסף לאנשים שמחפשים טיפה יהדות.
2. מופעים שילדי השמחה מופיעים בהם –
אני כותבת שירים ומלחינה, כותבת מחזות זמר שלמים. כלת בת המצווה עוברת תהליך שלם של הדרכה קולית, הקלטות באולפן, עבודה עם במאית, כוריאוגרפית ועוד. וכמובן הופעה ביום האירוע. גם כאן, התכנים מתאימים לאנשים שמחפשים טיפה יהדות, למשל שיר תפילה, נתינה לחברה ועוד. זה ממש תרגיל בהעצמה לילד או לילדה. אצלי אין לבבות מתפוצצים ושואו, השואו זה המילים והילדה והתוכן ופחות הרקדנים המסוקסים עם הכנפיים והביקיני, השואו זה התוכן ולא הנצנצים מסביב.
3. סרטים – סרט לבר מצווה, שבדרך כלל מגיע עם אלמנט טיפולי. אני כותבת תסריט לילד, והרבה פעמים המשפחה מגיעה עם כיוון, למשל ילדים שלא מסיימים משימות, או שרוצים שהם שיראו דברים באור יותר חיובי, אני כותבת על זה והמסר עובר תוך כדי עבודה על הסרט עם הילד.


ספרי לנו על אירוע מיוחד שקרה לך סביב העסק
השנה שעברה היתה לי שנה לא פשוטה, הבת שלי הבריאה מלוקמיה, ובמשך כל זמן הטיפולים המשכתי ליצור, לפתח מוצרים, לחזור ללקוחות, שזה היה סוג של נס. בגלל שאני מפתחת מוצרים ומוכרת אותם, פתאום פנו אלי וביקשו שארצה בכנס מאד גדול, בנושא של איך לפתח מוצרים. התרגשתי מאד מההזמנה, ורציתי לעבוד בהרצאה שלי על הנושא של לשאול את השאלות הנכונות בעסק, בשביל להגיע למוצר הנכון, לקהל היעד הנכון וכו'. די מהר הבנתי שאני ארצה מול נשים עמוסות בתוכן (מההרצאות הקודמות) ורעבות (בדיוק לפני הפסקת הצהריים). חיפשתי דרך לארוז את זה בצורה קלילה ואפקטיבית, ומשם נולד "מודל הקוביה", שהפך לעסק בפני עצמו. ממש עסק נוסף, חדש ומרגש.


איך שירות טלפרונט של ביפר עזר לך בזמן פיתוח עסק נוסף?
זה עוזר לי מאד כי אני הרבה מפתחת, הרבה בפגישות אימון, הרבה בהרצאות, לא יכולה להיות זמינה. ביפר נותנים במקומי מענה מכובד ללקוח ושולחים לי בצורה מסודרת הכל.  אני המון שנים עם ביפר. ביפר גם הכרחי עם הבנות שלי, הן יכולות להתקשר מכל מקום למספר שלי ומישהו תמיד יענה להם. ביפר שולחים לי סמס ואני מיד רואה שההודעה היא מהן ויכולה לחזור אליהן, בסופו של דבר, הילדות שלי מעל הכל...


אז... אנחנו סקרנים, מהו "מודל הקוביה"?
במודל הקוביה כל פאה היא שאלה שאנחנו צריכים לשאול את עצמנו בעסק שלנו. שאלות כמו מי אני, מי הלקוח שלי, מי המתחרה שלי, מה מיוחד בי וכו'. השאלה האחרונה היא כיצד. הרבה פעמים עובדים הפוך, מתחילים ישר מהכיצד, מתחילים לעשות - כרטיס ביקור, ברושור, אתר, כשאנחנו בכלל לא יודעים למי אנחנו פונים, מתי ואיך כדאי לפנות. אנחנו מלמדים לעבוד בשיטה של סדר מסוים של שאלות שתביא למוצר מעולה לקהל יעד מעולה.


אילו מוצרים פיתחת סביב מודל הקוביה?
כרגע יש חבילת קלפים עם שאלות מכוונות והרחבה של הקוביה, עם מחברת תמך – למיקוד עסקי, מחולקת עם חוצצים. כשעולה שאלה, גם אם זה שנה אחרי שלמדת, את יודעת בדיוק איפה רשמת את התשובה, הכל נורא פשוט.


חוץ מזה יש קורס מיוחד למאמנים עסקיים ויועצים עסקיים – שלושה ימים מרוכזים של 7 שעות כל אחד במקום סופר מפנק, מתחיל ב 14.3 – שלושה ימי שלישי אחד אחרי השני ועוד מפגש פידבק. מאמן עסקי שעבר את הקורס יכול להגיש מועמדות להיות יועץ מורשה של הקוביה ובדרך זו לייצר לעצמו הכנסה נוספת.
ויש גם קורס מעמיק לבעלי עסקים ויזמים של 12 מפגשים, מתחיל ב 2.2.17
תודה רבה אביטל!


לנו בביפר הקוביה הזאת לא נשמעת כמו משחק ילדים, אלא שיטה בטוחה ליצירת מוצר מנצח!

 

אנחנו ממליצים בחום ואפילו השגנו 220 ש"ח הנחה לקורסים של אביטל. לפרטים נוספים התקשרו לאביטל בטלפון: 072-3902971


ומי שרוצה להתנסות, יכול להתחיל במיני קורס אינטרנטי על מודל הקוביה בחינם – לחצו כאן למיני קורס

עבור לתוכן העמוד