לקוחות ממליצים - אלרם ג'ורנו RIDM

אלרם ג'ורנו, בעלי RIDM, סיפר לנו למה החליט להשתמש בשירותי התוכן של ביפר.
מזדהים עם מה שאלרם כתב?
לפרטים על חבילת התוכן שלנו

1. על מה העסק שלך?

העסק שלי נותן פתרונות לסטודנטים לעיצוב פנים ואדריכלות נוף בבניית דגמים\מודלים, וגם לבוני מודלים (אלו שרואים במשרדי מכירות ברכישת דירות)
לפני שהקמתי את העסק הם היו בונים הכל בידיים. לדוגמה - כיסא היו בונים ממקלות ארטיק. היום, אני מספק להם כסאות מוכנים. לפרטים נוספים על העסק שלי >
www.ridm.co.il

2. מה הרגשת שהיה חסר לך בעסק?

חשיפה יותר ללקוחות  ולהתרחב בעניין התלת ממד.

3. באיזה שלב הבנת שאתה צריך לפנות לחברה חיצונית?

אני לא חושב שיש הגדרת זמן לדבר כזה. פשוט צריך לדעת לחלק את העבודה נכון. מה שאתה טוב בו – תעשה, ומה שלא – תביא אנשי מקצוע בתשלום או שיתופי פעולה הדדים.


4. כמה זמן ניהלת בעצמך את כל עולם התוכן בעסק שלך, לפני שנעזרת בחברות חיצוניות?

לא ניהלתי אף פעם בעצמי את עולם התוכן, גם מחוסר ידע וגם מחוסר זמן. העדפתי לתת לחברות לבצע... לא אבוש ואומר שהחברות הקודמות שניהלו לי את התוכן היו בגדר החלטות עסקיות גרועות.

5. אז, למה החלטת להשתמש בשירותי התוכן של ביפר?
קודם כל, מבחינת אינטואיציה. בשיחה שהייתה לי עם ליזה אוחיון (נציגת מכירות) הרגשתי את המקצועיות. וגם, לא אשקר - חוויתי הרבה אכזבות עם חברות שונות. פה, נחשפתי למקצועיות ברמה גבוהה מחני מנהלת הקמפיין שלי.
הופתעתי מאוד לטובה מההתנהלות של חני בשירות, באדיבות ובמתן פתרונות הכי טובים לעסק שלי.


6. איך השימוש בשירותי התוכן של ביפר תרם לך?

התרומה היא שנכון להיום יש לי זרוע המשווקת את העסק שלי בערוץ הפייסבוק בצורה מקצועית, וגם – כרטיס ביקור איכותי לעסק.

7. מה היית ממליץ לעסקים אחרים – שתף בטיפ משלך 
להסתכל על העמוד העסקי שלי מתחילת חודש ספטמבר 2016 ועד היום לעומת תאריכים אחורה לחודש ספטמבר 2016.

(וטיפ שלנו, שווה להציץ) > https://www.facebook.com/www.ridm.co.il/

עבור לתוכן העמוד