איך להפוך את החג לחגיגה עסקית?

יום האישה, יום האהבה, חג הפסח, הרבה חגים ומועדים מתרחשים בתקופה זו. אז איך נהפוך את החג לחגיגה ולהזדמנות עסקית ומכניסה עבורנו?


הזדמנות להעביר מסר
בעולם שעשוי להיות קר ועסקי, בעולם בו נדמה שהדבר היחיד שמעניין את כולם הוא כסף, חגים ומועדים הם הזדמנות מצוינת להעביר מסר אחר. מסר ערכי, נוגע, מעניין. מסר שיבלוט.
לדוגמה, אם אנחנו בעלי עסק מאמינים או שומרי מסורת, חג הפסח הוא הזדמנות להעביר את זה ללקוחות. מצילום סרטון שמדבר על ערכי החג עבורנו, ועד הוצאת הגדה לפסח מטעם העסק.
אם אנחנו דווקא בעלות עסק, יום האישה הוא הזדמנות מצוינת לספר ללקוחות שלנו את הסיפור שלנו, הקשיים שלנו כבעלות עסק, ובאמצעות הסיפור, להעביר את הערכים שלנו ולחבר אלינו את הלקוחות חיבור רגשי.

 

הזדמנות ליצור קשר
יש לקוחות ומתעניינים שלא שמעו מאתנו כבר המון זמן, אולי אפילו כמעט שכחו מקיומנו. חגים ומועדים הם הזדמנות מעולה ליצור קשר מחדש. רצוי להתארגן מראש עם מערכת לשליחת סמס, או מערכת דיוור, כך שברגע שנגיע להזדמנות, נוכל פשוט ליצור קשר עם הלקוחות, לשלוח ברכה מרגשת לחג, ואולי אפילו מתנה קטנה. מחוות כאלה מזכירות ללקוחות את קיומנו, ומזכירות לו למי לפנות ברגע שהוא יהיה צריך את השירות.


הזדמנות למכור
לפעמים החג הוא רק תירוץ... חג זו הזדמנות נהדרת למכור. אפשר לצאת בקמפיין מיוחד, להציע הנחה מיוחדת, מבצע לחג, מארז מוצרים ועוד. לדוגמה, חברת קוסמטיקה יכולה לצאת בהנחה גדולה לנשים לקראת יום האישה. החברה לא תוכל להציע את ההנחה הזאת לאורך כל השנה, אבל ההזדמנות של יום האישה מאפשרת הצעה מיוחדת, סיבה למסיבה! בעזרת מבצעים מיוחדים כאלה נוכל למשוך אלינו לקוחות חדשים. לקוחות שקנו מאתנו בחג במחיר מבצע, ימשיכו לקנות מאתנו כל השנה במחיר מלא. חגים ומועדים הם הזדמנות עסקית אמיתית, ולא כדאי לפספס אותם.


אז מה עושים עם זה?
שבו עם לוח שנה וזהו את המועדים החשובים לכם (קצת עזרה מאתנו: יום האישה – 8.3, חג הפסח – 10.4).
התחילו לחשוב מה תרצו להעביר, האם זו הזדמנות בשבילכם פשוט לחזור לקשר עם הלקוח? האם יש מסר ערכי שתרצו להעביר הלאה? או שהאם זו הזדמנות עסקית עבורכם, ותוכלו להציע הצעה מיוחדת לחג? התחילו לחשוב על רעיונות יצירתיים וקדימה, צאו לדרך! שבו וכתבו את המסר שלכם. אם צריך ליצור עיצוב גרפי, שלחו למעצב כבר עכשיו. התחילו כבר עכשיו "לחמם את האווירה" בדף הפייסבוק וברשימת התפוצה שלכם. עוררו את סקרנותם וציפיותיהם של הלקוחות שלכם, פרסמו כבר עכשיו שאתם מתכננים משהו מאד מיוחד (לחג הפסח/יום האישה) והפצירו בהם לעקוב אחר הפרסומים שלכם. כך תהפכו את החג לחגיגה ולהזדמנות עסקית ומכניסה עבור העסק שלכם.
בהצלחה!



לחצו פה ואנשי התוכן שלנו יכתבו עבורכם את הפוסטים, המיילים והברכות לחג

עבור לתוכן העמוד