הפלטפורמות הדיגיטליות בהן נמצאים הלקוחות החדשים שלך

בעשור האחרון תחום השיווק עבר מהפכה כאשר האינטרנט הפך לשחקן ראשי בתוך פלטפורמות הפרסום ולמעשה מאפשר לכל אחד לפרסם, בשונה מעשורים אחורה בהם פרסמו רק אלו שהיה להם תקציב לשילוט חוצות, פרסומות בעיתונות וכדומה. מאז, אין מי שלא מכיר והתנסה במגוון רשתות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם, וגוגל הפך להיות מנוע החיפוש המוביל והעיקרי אליו אנחנו פונים בכל שאלה ולטובת כל חיפוש של בעל מקצוע.


המדיה הדיגיטלית מייצרת אינספור הזדמנויות ליצירת קשרי לקוחות ולצירוף לקוחות חדשים.
אז איפה מסתתרים כל הלקוחות האלה?

אלה הפלטפורמות הדיגיטליות העיקריות שעומדות לרשותך והמשימה היא לבדוק היכן נמצאים הלקוחות שלך ושם להיות גם בעצמך.

1. אתר אינטרנט! בעל עסק? זה בגדר חובה בסיסית עבורך בין אם זה אתר תדמית או אתר מכירתי, אתר האינטרנט הוא כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך והוא מאפשר ללקוחות פוטנציאלים להיחשף לשירותים ולמוצרים שלך.
אבל להקים אתר זה לא מספיק. חשוב לדאוג לתוכן טוב ואיכותי, שמתעדכן מעת לעת, ולקידומו ברשת, בקידום אורגני או ממומן.
קידום אורגני הינו תהליך איטי הדורש הרבה התעסקות, אך כאשר עושים אותו נכון, הוא מקפיץ את האתר שלך לראש דפי החיפוש ומשם הדרך ללקוחות מהירה מאוד.
קידום ממומן לעומתו מהיר יותר ומביא תוצאות באופן מיידי, אך לעיתים נתפס כפחות אמין. תוצאותיו נשמרות כל עוד משלמים.

2. ניוזלטרים, מיילרים או בקיצור שיווק באימייל. שיווק באמצעות הדואר האלקטרוני על בסיס רשימת דיוור הוא אחת משיטות השיווק הוותיקות והיעילות ברשת. יש קהל לקוחות? יש לקוחות פוטנציאליים שהתעניינו בעסק שלך בעבר? מצוין! כל שנותר הוא ליצור רשימת דיוור איכותית מכתובות המייל שלהם (לאחר קבלת אישורם כמובן) ולדוור אליהם, רצוי בתדירות קבועה והגיונית, דיוור איכותי, שייתן להם ערך אמיתי, שילמדו ממנו דבר מה חדש שרלוונטי עבורם.
התוכן יתרום לתדמיתך המקצועית והמיילים יזכירו ללקוחות שלך, וללקוחות הפוטנציאליים שלך, שהשירותים שלך נמצאים מעבר לפינה עבורם.

3. על XPLACE שמעת? עוד לא? מדובר בפלטפורמה המסייעת לפרילאנסרים לגייס לקוחות חדשים. XPLACE מקשרת בין אלפי פרילאנסרים לבין לקוחות אשר מחפשים שירותים ועסקים במגוון תחומים. ההתמודדות על ליבו של כל לקוח מתבצעת על ידי מכרז ופתוחה לבעלי עסקים בעלי מנוי.

4. אינדקס לבעלי עסקים. צעד קטן לבעל העסק, צעד גדול לחשיפה בפני לקוחות חדשים. אנשים רבים מחפשים בעלי מקצוע באינדקסים בתחומים שונים או בפורטלים ייעודיים המהווים גם הם אינדקס. הפרסום באינדקסים הוא פשוט וקל ובדרך כלל גם חינמי או כרוך בעלות מינימאלית. האינדקסים קיימים בהרבה נושאים, החל מנותני שירותים לחתונות, דרך אנשי מקצוע לתיקונים בבית ועד אינדקסים לרופאים ולעורכי דין! (ועוד המון מקצועות נוספים ). החכמה מבחינתך תהיה לבחור מבין האינדקסים הרבים את אלו שתפיק מהם את המירב – אלו שהיחס בין החשיפה לעלות הוא הטוב ביותר.


5. אחרונה וחביבה במיוחד - הרשת החברתית! מי לא נמצא ברשתות החברתיות השונות? פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, יוטיוב וסנאפצ'ט הן רק חלק מהרשתות החברתיות המובילות היום. כמות הגולשים אדירה וכל אחד מהם הוא לקוח פוטנציאלי. איך מוצאים אותם? לומדים את הרשתות החברתיות, מאתרים באילו מהן נמצאים הלקוחות הפוטנציאלים שלך ושם פועלים. מייצרים תוכן איכותי, מפרסמים בקבוצות רלוונטיות, יוצרים מודעות וסרטונים מדליקים ומייצרי עניין. כדי לעשות את זה מעולה - רצוי להיעזר במומחים שמבינים את שפת הרשת החברתית, 'מדברים' אותה שוטף, ויכולים להפיק עבורך את המיטב מהנוכחות בה.


מעוניינים להיות נוכחים במדיות הדיגיטליות השונות באופן הטוב ביותר? כדאי שתכירו את חבילת התוכן שלנו אשר מציעה מגוון שירותים שישימו אותך על המפה הדיגיטלית ותבטיח לך חשיפה איכותית לקהל מטרה פוטנציאלי.

רוצה לקרוא עוד על חבילת התוכן שלנו? כאן כל המידע

עבור לתוכן העמוד