כיצד לגרום לכל לקוח להרגיש VIP ב- 5 צעדים פשוטים?

לקוח מרוצה זה לקוח שחוזר. לקוחות חוזרים הם המנוע של כל עסק. זהו כלל ברור וידוע לבעלי עסקים רבים. אבל איך הופכים לקוח ללקוח מרוצה? איך יוצרים חוויית שירות מצוינת? איך גורמים לכל לקוח להרגיש שהוא הכי חשוב? וכמובן, איך עושים את כל זה במינימום זמן ומאמץ?

זה פשוט! בעזרת הטיפים הבאים, תגרמו לכל לקוח להרגיש VIP:

1. אדיבות ואכפתיות – זהו הכלל הראשון ביצירת חוויית שירות חיובית ומוצלחת. כל לקוח רוצה להרגיש רצוי, שיעשו עבורו את האקסטרה מאמץ הקטן, זה שיגרום לו להרגיש מיוחד וחשוב, זה שיגרום לו לרצות לקנות, לצרוך את השירות ופשוט להישאר.

2. ידידות מקצועית – כן, שילוב המילים האלה יכול להישמע לא קשור ואף מנוגד אבל ישנה חשיבות גדולה ליצירת אווירה ידידותית בין בעל העסק ללקוחות. עם זאת יש לשמור על רמת מקצועיות גבוהה, כזו שתזכיר ללקוח כל הזמן כי יש לו על מי לסמוך. חשוב להקפיד כל העת על טון מקצועי אך ידידותי, נעים ופתוח לדיאלוג. אם בכל זאת הסגנון המועדף עליך הוא פורמאלי יותר, זה בסדר גמור כל עוד התקשורת אינה נוקשה מדי.

3. סבלנות - לחץ, עומס ומטלות רבות, כל אלו ועוד יכולים להשכיח מכל בעל עסק את משמעות המושג סבלנות. זה טבעי ולא מעיד מקצועיותך, אבל מי שכן מצליח לשמור על סבלנות מול לקוחות – מזכה אותם באקסטרה מייל שדרוש להם כדי להיות סופר מרוצים ולחוש שהם VIP. בעלי עסקים כאלו, יזכו ללקוחות מרוצים וחוזרים. כל לקוח רוצה להרגיש כי לבעל המקצוע שעומד מולו יש זמן עבורו, רצון להשיב על שאלותיו ולהתאים לו את השירות והמוצר המדויקים עבורו.
ומה קורה אם הלקוח לא מרוצה? במקרים כאלו הסבלנות חשובה עוד יותר! בעל עסק נבון יודע כי הלקוח תמיד צודק. גם כשהוא לא. לכן, חשוב להקשיב לכל טענה ברוב קשב וסבלנות, לבחון את הטענות לעומק ולנסות לפתור אותן על הצד הטוב ביותר. כך גם הלקוח המאוכזב ביותר, יהפוך ללקוח מוקיר תודה אשר מעריך את הזמן והשירות שניתנו לו ובכך יהפוך ללקוח מרוצה שאף ממליץ לחבריו על בעל העסק.

4. מעורבות וליווי גם לאחר המכירה או מתן השירות – לקוח רכש ממך מוצר או שירות חדש? מצוין. אך שירות לקוחות איכותי לא נגמר בסיום המכירה. כדי ליצור רושם ממש מצוין, כזה שיבדל אותך מהשאר, יש להתייחס בתשומת לב מירבית גם לכל מסגרת השירות. מכרת מוצר? דאג לארוז אותו באופן מוקפד, בטוח ומסודר. במידה והמוצר נשלח אל הלקוח, יש לוודא שהוא אכן קיבל את המוצר ושהוא מרוצה מהרכישה. לאחר מכן, כדאי להזמין את הלקוח ליצור קשר בכל שאלה או בעיה ובמידה והלקוח אכן יפנה, חשוב לתת לו מענה ברצון ובסבלנות. שירות לקוחות טוב לאחר המכירה יגרום ללקוחות שלך לחזור ולהמליץ עליך ועל העסק שלך לחברים ובני משפחה.

5. מענה מהיר וזמינות גבוהה לכל תקלה ובקשה – וודאי יצא לך לא פעם ליצור קשר עם מוקדי שירות הלקוחות השונים אשר פשוט גרמו לך להתייבש על הקו בציפייה דרוכה שמישהו יענה כבר... וזו לא תחושה נעימה במיוחד. מכיוון שאף לקוח לא אוהב להמתין זמן רב לקבלת שירות, ישנה חשיבות אדירה למתן מענה מהיר ולזמינות גבוהה. כדי להעניק את אלו ללקוחותיך מומלץ לפתוח ערוצי תקשורת מגוונים ונוחים עם הלקוחות כמו צ'ט, שירות התכתבות ב- SMS, כתובת מייל ליצירת קשר, שירות ברשתות החברתיות וכמובן- שירות טלפוני מהיר, נעים ומקצועי.

כאשר בית העסק אינו מונה מספר רב של עובדים אשר יכולים להעניק שירות בזמינות גבוהה ובמגוון ערוצים, בעלי עסקים רבים קורסים תחת עומס הפניות ובכך מפספסים לקוחות רבים או מעניקים שירות לא מספק ללקוחות רבים. פתרון מצוין עבור עסקים הוא מענה טלפוני מהיר, מקצועי ואדיב בשעות נוחות המסופק על ידי מוקד שירות לקוחות מקצועי ואיכותי. באמצעות שירות "טלפרונט פלוס" כל לקוח הופך ללקוח VIP אשר נהנה משירות מהיר, מקצועי ואדיב.

רוצה לקבל פרטים נוספים על שירות "טלפרונט פלוס"?

 

עבור לתוכן העמוד