5 שיטות מצוינות להעניק שירות 24/7 בלי כוח אדם ובמינימום מאמץ!

כל בעל עסק יודע ששירות טוב מביא לקוחות חדשים ולקוחות חוזרים. אך שירות לקוחות מצוין זה כבר האקסטרה מייל שמי שעושה אותו, שובה את ליבם של לקוחותיו.
ואיך עושים שירות לקוחות מצוין, מבלי לקפוץ 'מעל לפופיק'? איך נמנעים מלהוציא עוד כסף על כוח אדם נוסף, ציוד מתקדם, מרכזיה, שירות לקוחות דיגיטלי ועוד?

ככל שהטכנולוגיות מתקדמות, וכלל שיותר ויותר עסקים רוצים לבדל את עצמם באמצעות שירות מעולה – ישנן יותר דרכים לעשות זאת ביעילות. איך עושים את זה?

את המדריך הבא כדאי לך לשמור, לזכור וליישם!

 

1. מענה אוטומטי בפייסבוק –

 

פייסבוק מספקת היום פלטפורמת פרסום רחבה מאוד לעסקים אך מלבד פרסום מודעות וניהול חנות או עמוד עסקי, ישנו פיצ'ר נוסף שממש כדאי לך להכיר. הפיצ'ר הזה מאפשר לך לנסח מגוון הודעות אוטומטיות אשר ישלחו לפונים אליך בעמוד הפייסבוק באופן מיידי, מבלי שתצטרך לנהל את העמוד כל היום. למה זה טוב? לקוחות אוהבים לקבל שירות ומענה מהירים מאוד. הודעה אוטומטית אשר מציעה להם להשאיר פרטי התקשרות או מסבירה שבקרוב יצרו איתם קשר, הינה מחווה שירותית מתקדמת שמעניקה ללקוח תחושה שהעסק שלך עושה כל שביכולתו להעניק שירות טוב ומהיר. כמובן שעליך לפעול בהתאם למענה שנתת לכל פנייה.

 

2. צ'ט דיגיטלי –

 

שירות דיגיטלי נפוץ ומוכר אשר פוגש אותנו באתרים רבים הוא הצ'אט הדיגיטלי. זהו פיצ'ר המאפשר לבעלי עסקים ליצור פלטפורמה לשירות מידי באתר שלהם. לרוב הצ'ט יכלול הודעה אוטומטית מנציג שירות וירטואלי אשר מסוגל להעניק תשובות לשאלות בסיסיות ובנוסף מזמין את הגולש להשאיר את פרטיו לקבלת שירות טלפוני מנציג. במקביל ניתן לשלב גם צ'ט דיגיטלי אנושי המאפשר לגולש להתכתב באופן ישיר עם נציג שירות. בין אם מדובר בנציג שירות וירטואלי ובין אם מדובר בנציג שירות אנושי – צ'ט דיגיטלי באתר האינטרנט שלך היום הוא כמעט בגדר חובה, ונחשב לכלי יעיל ואהוב על ידי גולשים.

 

3. שירותי סליקה דיגיטליים –

 

איך אפשר בלי לדבר על שופינג?! שירותי סליקה דיגיטליים מאפשרים לך להעניק שירות וחווית קניה מהירה, נוחה ופשוטה ללקוחותיך. במקום לתת להם להמתין על הקו כדי שיוכלו לרכוש את מוצריך ושירותיך, כדאי להצטרף לאחד משירותי הסליקה שמציעות חברות האשראי, חברות חיצוניות או פייפל, תוך צירוף הבהרה אודות רמת האבטחה של הסליקה. לקוחותיך ייהנו משירות יעיל ומהיר והעסק ייהנה מרכישות ללא תלות בשעות הפעילות. 
כמובן שאם מאפייני העסק מחייבים סליקה אישית מול לקוחותיך, שירות BeeperCredit מאפשר לך לבצע סליקה אינטרנטית מכל מקום ובכל זמן.

 

4. קביעת פגישות והזמנת תורים אונליין –

 

אם שירותיך מצריכים קביעת פגישות עם לקוחות או שריון תורים, ניתן להעביר את תיאום הפגישות למערכת אונליין שתחסוך לך את ניהול היומן, זימון הפגישות וניהול התורים באופן טלפוני. את כל אלו ניתן לעשות היום באופן ישיר באתר שלך! איך? עומדים לרשותך מגוון פיצ'רים נוחים, פשוטים וידידותיים למשתמש אשר מאפשרים ללקוחותיך לקבוע איתך פגישה, לשריין תאריך ושעה ישירות באתר. בלי טלפונים מיותרים ובלי לבזבז זמן יקר. נוח להם - נוח לך.


5.  שירות לקוחות אנושי מסביב לשעון –

 

לצד כל הפתרונות הדיגיטליים, ברור לכולנו שצריך לעמוד גם שירות אנושי איכותי. באמצעות שירות הטלפרונט של ביפר יש לך אפשרות להעניק ללקוחותיך מענה אנושי איכותי 24/7, בלי להעסיק כוח אדם נוסף בעסק. שירות הטלפרונט מסייע לך לשמור על הלקוחות מרוצים.

 
רוצה לשמוע יותר על שירות הטלפרונט שלנו? כל הפרטים מחכים לך כאן!

עבור לתוכן העמוד