בניית תוכנית פוסטים חודשית ב-6 צעדים


מסלול תכנים חודשי או בשמו המקצועי – "גאנט", הוא כלי יעיל וחשוב מאוד לכל מי שמנהל עמוד פייסבוק עסקי. למה זה חשוב? באמצעות תכנון מקדים של הפוסטים שיעלו באותו חודש מייצרים סדר, תמונה ברורה של אופי השיווק בעמוד וחיסכון של המון זמן יקר.

אז איך עושים את זה נכון? באמצעות 6 צעדים מנצחים ליצירת גאנט חודשי מצוין.

1. הגדרת נושאי ליבה עליהם יתבססו התכנים


כל בניין צריך יסודות יציבים וכשמדובר בגאנט הפוסטים של עמוד הפייסבוק שלך, נושאי ליבה הם היסודות של תוכן חודשי איכותי ומדויק. כדי למצוא את נושאי הליבה שנכונים עבורך ועבור העסק שלך, חשוב לענות על השאלות הבאות: מי קהל היעד שלי? למי אני פונה בתכנים שלי? מהם המסרים שאני רוצה להעביר ללקוחות? מה סגנון הכתיבה והגישה שישרתו אותי הכי טוב מול קהל היעד שלי? האם גישה עניינית ותוכן מאוד אינפורמטיבי ומקצועי? האם טון אישי וגישה קלילה? או אולי בכלל סגנון הומוריסטי? כמה מהתוכן יהיה מכירתי וכמה ערך מוסף ללקוח? תשובות לשאלות אלו יהיו הקו המנחה בבחירת הנושאים שעליהם יתבסס התוכן.

 

2. יצירת פינות קבועות


אחרי שענית לעצמך על כל השאלות הקשות ובנית את יסודות הגאנט שלך, הגיע הזמן ליצור פינות תוכן קבועות! פינות קבועות יסייעו לך לשמור על תבנית מסוימת ולייצר תכנים מגוונים על פי סדר מוגדר מראש. פינות קבועות יכולות לעסוק למשל ב:טיפ השבועי, פינת "הידעת?" עם מידע מעניין הרלוונטי לתחום העיסוק שלך, "לקוח החודש", סיקור הפעילות שלנו השבוע, לקוח ממליץ, אקטואליה ועוד. פינות קבועות יאפשרו לך ליצור תוכן מעניין ומגוון באופן מהיר וקל יותר ובמקביל יעניקו ללקוחותיך ולגולשים ערך מוסף קבוע.

 

3. סימון וציון חגים ואירועים מיוחדים


הגדרת נושאי ליבה והתחלת למלא את הגאנט החודשי שלך בפינות תוכן קבועות? מצוין. הגיע הזמן למפות את כל החגים, המועדים והאירועים המיוחדים שיתקיימו  באותו החודש. מלבד הצצה בלוח השנה, כדאי לחפש מידע על ימים מיוחדים ואירועים שרלוונטיים לקהל שלך. במקרים רבים יתברר לך כי אוטוטו יציינו יום מיוחד שקשור לתחום העיסוק שלך ושממש כדאי לך למנף אותו לתוכן משלך.

 

4. הכנה מראש של תמונות, סרטונים וקבצים


כמעט כל תוכן איכותי מלווה באיזו תמונה מעניינת, קישור או סרטון? כדי שגאנט התכנים החודשי שלך יהיה מושלם ויחסוך לך זמן יקר והתעסקות מיותרת, כדאי להכין ולשמור מראש את התמונות המצטרפות לפוסטים (ולוודא שאין בעיות של זכויות יוצרים), סרטונים שבכוונתך לעלות וקישורים שיתלוו לתכנים.

 

5. כל תכנית היא בסיס לשינויים

 

לצד תכנית התוכן המצוינת שלנו, צריך תמיד לזכור כי הפייסבוק היא פלטפורמה מיידית, הכל קורה בה כאן ועכשיו ולכן לצד התכנית ארוכת הטווח, עליך להיות עם אצבע על הדופק ונכונות לשינויים. חלה פריצת דרך מדהימה בעסק שלך? אפשר ורצוי לדווח על זה כאן ועכשיו מבלי לחכות לתכנית הפוסטים של החודש הבא. התרחש אירוע אקטואלי גדול שניתן להתייחס אליו התייחסות מקצועית? מעלים פוסט בנושא כאן ועכשיו ולא מחכים.

 

6קריאטיביות ומקצועיות


אם עברת את כל 5 הצעדים האחרונים בדרך ליצירת גאנט תכנים מושלם, וודאי שמת לב שהמשימה מצריכה לא מעט זמן ויצירתיות. גם ידע מקצועי לא מזיק... אלה אבני יסוד משמעותיות ליצירת גאנט חודשי מצוין ובעזרתם גדלה הסבירות שהגולשים בעמוד הפייסבוק שלך יגלו בך עניין לאורך זמן, ייחשפו אליך ויבחרו ליהנות משירותיך.

אם זמנך והכלים המקצועיים העומדים לרשותך אינם מאפשרים טיפול איכותי בעמוד הפייסבוק שלך, יצרנו ב'ביפר' חבילות תוכן איכותיות שכוללות ניהול עמודים עסקיים שפשוט קולעים בול.
רוצה להכיר את חבילות התוכן שלנו ולגלות איך הן יכולות לתרום לעסק שלך? כל הפרטים מחכים לך כאן!

עבור לתוכן העמוד