עושים סדר – סוגי הקמפיינים שיעזרו לך לקדם את העסק בפייסבוק

פרסום בפייסבוק יכול להיות יעיל מאוד עבור העסק אבל בין כל סוגי המודעות, קהלי היעד והצרכים של העסק שלך, קל ללכת לאיבוד ולפרסם באופן שגוי שלא משיג את התוצאה הרצויה.
איך בכל זאת ניתן להגדיר נכון את סוג הקמפיין האפקטיבי ביותר לעסק שלך?

הכנו עבורך מדריך שיעשה לך סדר.

 

קמפיין המניע לפעולה


קמפיין מהסוג הזה פונה לקהל היעד שלך ומבקש מהם לעשות פעולה מסוימת: מעבר לעמוד נחיתה והשארת פרטים בטופס לידים / לחיצה על כפתור המוביל לרכישה / לחיצה על כפתור המוביל לפרטים על שירות מסוים ועוד. אם מטרת הקמפיין היא לגרום ללקוח לקנות או להירשם לשירות מסוים, סוג הקמפיין הזה מצוין עבורך.

 

קמפיין לייקים


כאשר רוצים להגדיל את כמות האוהדים החדשים בעמוד העסקי, על מנת להגדיל את נפח הפעילות בעמוד הפייסבוק - קמפיין  לגיוס לייקים חדשים ישיג עבורך את התוצאה הדרושה.

 

קמפיין רימרקטינג


זהו סוג הקמפיין היעיל ביותר בהשגת יחס המרה גבוה. קמפיין זה פונה ללקוחות ומתעניינים קיימים, כאלו שכבר ביקרו באתר שלך והביעו עניין במוצרים או בשירותים שלך. בסוג הקמפיין הזה, המודעות שלך יופיעו שוב ושוב, אך ורק בקרב אנשים שכבר הביעו בך עניין ויובילו אותם לחזור ולהיכנס לאתר ולבצע שם רכישה.

רוצה לגלות כיצד ניתן ליצור קמפיין איכותי ומדויק ותוכן מנצח בפייסבוק? יש לנו הצעה משתלמת במיוחד עבורך! כל הפרטים מחכים לך כאן.

עבור לתוכן העמוד