הכירו את סוגי הקהלים השונים עבור קמפיין הפייסבוק שלכם

קמפיין איכותי בפייסבוק עשוי להניב תוצאות מדהימות, לגרוף לידים ולהגדיל את המכירות בעסק שלך. הצלחת הקמפיין תלויה במספר פרמטרים, אחד הבולטים הוא בנייה מדויקת של קהל.
אז מה הם סוגי הקהלים וכיצד ניתן להשתמש בהם?

הכנו עבורך מדריך שיעשה לך סדר:


1. קהל חדש ורלוונטי לפעילות העמוד העסקי
כדי ליצור פעילות ענפה בעמוד הפייסבוק של העסק ולקדם שירותים ומוצרים, ניתן ליצור קבוצות קהלים רלוונטיים במערכת הקמפיינים של פייסבוק (ads manager). את הקהלים ניתן לפלח על פי מגוון פרמטרים, בהם: נתונים דמוגרפיים, גיל, מגדר, מיקום גאוגרפי, תחומי עניין ועוד. באמצעות יצירת קהל ממוקד בתוך פייסבוק ניתן לקדם תכנים, מודעות ופרסומים המיועדים למשתמשי פייסבוק, ולביצוע פעולות בתוך עמוד הפייסבוק שלך.


2. קהל המבוסס על פעילות באתר
במידה וקיים לעסק אתר אינטרנט פעיל, ניתן להוריד את הפיקסל של פייסבוק. הפיקסל הינו שורת קוד שמטמיעים באתר ובאמצעותה ניתן ליצור קמפיינים בפייסבוק שמיועדים נקודתית רק למי שכבר ביקר באתר שלך.
קמפיין המיועד לקהל מסוג זה עשוי להיות מאוד אפקטיבי כי הוא פונה נקודתית למי שכבר הביע עניין במוצרים שלך. המודעות יכולות להופיע בפיד הפייסבוק של המשתמש פעמים רבות ובאופנים שונים ובכך מזכירות ומשכנעות את המשתמש שוב ושוב להשלים את הרכישה באתר או להשאיר פרטי התקשרות. קמפיין מסוג זה נקרא רימרקטינג (Remarketing).


3. קהל המבוסס על רשימות ומאגרים קיימים
זה אולי קצת לואו טק אבל בהחלט יכול להשתלם לך – ניתן ליצור קהל בהתבסס על רשימות דיוור (ששייכות לך), טפסי לידים והתקשרות ומאגרי לקוחות. בניית קמפיין עבורם תאפשר לך להגיע באופן ממוקד לאנשים שכבר היו לקוחות שלך בעבר או לכאלו שכבר הביעו עניין בשירותים שלך.


4. יצירת קהל דומה לקהל קיים
הגדרת כבר קהלים בעבר? מצוין. ניתן להשתמש במידע אודות הקהלים שהניבו לידים ומכירות לטובת יצירת קהל חדש. שיווק לקהל כזה נקרא קמפיין Look a like. בקמפיין זה אנו יוצרים קהלים חדשים שחולקים מספר פרמטרים משותפים עם הקהלים הקיימים והרלוונטיים של העסק. את הקהלים החדשים ניתן ליצור ולהגדיר במערכת ניהול הקמפיינים של פייסבוק (ads manager).

אם הגעת עד לכאן, וודאי חשוב לך לשווק נכון בעמוד הפייסבוק שלך, ובצדק. הפייסבוק מהווה היום כלי משמעותי בשיווק העסק שלך וממש לא כדאי לפספס אותו. לכן יצרנו את חבילות התוכן שלנו שמאפשרות לך לקבל שירותי תוכן סופר איכותיים לעמוד העסקי שלך, במחיר משתלם.

רוצה להכיר את חבילות התוכן שלנו? כל המידע מחכה לך כאן.

עבור לתוכן העמוד