כך תקדמו את האתר שלכם לבד וללא תשלום

חשיפה בתוצאות הראשונות בעמוד הראשון של גוגל היא אחד האתגרים השיווקיים של כל חברה ובעל עסק. המקום הראשון הנכסף מעניק לבעל העסק יתרון על פני המתחרים. יותר חשיפות = יותר כניסות  = יותר רכישות וחיזוק התדמית העסקית.
אך המקום הראשון בגוגל מצריך השקעה רבה של זמן וכסף. ניתן לקדם את האתר באופן ממומן על ידי תשלום ישיר לגוגל או באמצעים אורגניים אשר מקדמים את האתר במעלה תוצאות החיפוש, באופן הדרגתי ולאורך זמן. מה באפשרותך לעשות כדי לקדם את האתר בעצמך?

1. מחקר מילות חיפוש
זה הזמן להכיר את 'מתכנן מילות המפתח של גוגל'. זהו כלי נפלא אשר יסייע לך לגלות את מילות וביטויי החיפוש הנפוצים ביותר עבור סוג העסק שלך, וגם אלו שאינם נפוצים אך יכולים להיות מדויקים לך. שימוש במילים וביטויים אלה בתכני האתר שלך, באופן שיחזור על עצמו ובצורה אלגנטית, יתרום למיקום שלך בגוגל. ככל שיופיעו יותר מילים וביטויים הנפוצים בחיפוש הגולשים בגוגל, כך הסיכוי שהגולשים יחשפו לאתר שלך, יהיו גבוהים יותר.

2. תוכן איכותי
תוכן איכותי שמייצר ערך מוסף באתר גורם לגולשים לעצור, להתעכב ולקרוא את מה שיש לך להגיד. איך זה משרת אותך? חוץ מחיזוק התדמית המקצועית שלך, שהייה ארוכה בעמודי האתר שלך גורמת לגוגל להבין שיש שם ערך אמיתי ומעניקה עדיפות על פני מתחרים במעלה תוצאות החיפוש.

3. קישורים פנימיים
אחרי שהשקעת ביצירת תוכן איכותי באתר ואולי אפילו פתחת בלוג או ספריית מאמרים, הגיע הזמן לחבר בניהם כך שיתמכו ויקדמו אחד את השני. מה זה אומר? שחשוב להטמיע קישורים לעמודי האתר השונים בכל עמוד תוכן באתר. הקישורים הפנימיים גורמים לגולשים לעבור בקלות בין עמודי התוכן השונים, לשהות באתר זמן ממושך יותר ולחזק הן את תוצאות החיפוש בגוגל ואת הרלוונטיות של האתר עבור הגולשים.

4. תנועה לאתר ממקורות שונים
אם יש לך חשבונות ברשתות החברתיות השונות כמו אינסטגרם וטוויטר, אם העסק שלך מספק מענה גם באמצעות קבוצות וואטסאפ או טלגרם, או אם יצרת רשימת תפוצה לדיוור במייל - את כל אלו ניתן לרתום בקלות לטובת קידום האתר שלך בגוגל. איך? באמצעות שיתוף קישורים לתכני האתר. ככל שגוגל מזהה יותר כניסות לאתר ממקורות שונים, כך היא נותנת קדימות טובה יותר לאתר בתוצאות החיפוש.
כמובן חשוב להקפיד על שיתוף קישורים הגיוני, שמייצר ערך ולא פרסום, כך שיתקבל באהדה וברצון בקרב הגולשים.

 

5. פייסבוק!
למרבית העסקים יש עמוד עסקי פעיל בפייסבוק. אם עדיין אין לך עמוד עסקי, זה הזמן ליצור אחד. העמוד העסקי מאפשר לך לפרסם, לקדם ולחשוף את העסק שלך בקרב הגולשים בפייסבוק, אך בנוסף הוא מהווה כר פורה לקידום האתר שלך. כל שעליך לעשות הוא ליצור תוכן איכותי ומסקרן, להוסיף תמונות מעניינות וקישור לעמוד או למאמר הרלוונטי באתר, להרחבה. יותר חשיפה לקהל המשתמשים בפייסבוק תוביל ליותר כניסות לאתר, אשר יזרזו את קידומו בגוגל.

רוצה לבלוט עם תוכן איכותי במיוחד בפייסבוק? כזה אשר יגרום לגולשים להסתקרן ולעבור גם לאתר? באמצעות חבילות התוכן המצוינות שלנו תוכל ליהנות מכל זה ויותר! עכשיו גם המחיר משתלם במיוחד. רוצה לשמוע יותר? כל הפרטים מחכים לך כאן.

עבור לתוכן העמוד