פייסבוק מקצצים בחשיפה? כך ניתן להגדיל את החשיפה בפייסבוק

רבות דובר על השינויים בחשיפה שפייסבוק מאפשרת לעמודים עסקיים. מגמת צמצום החשיפה האורגנית מתרחבת בשנים האחרונות לטובת הגדלת החשיפה באמצעות קידום ממומן.
לפני שמרימים ידיים ומשקיעים את מרבית משאבי הפרסום בקידום ממומן או בפלטפורמות אחרות, כדאי להדפיס ולשמור את המדריך הבא שיסייע לך להגדיל את החשיפה לעמוד העסקי מבלי להוסיף עלויות קידום.

מתחילים!

1. העלאת קישורים בתגובות במקום בגוף הפוסט
פייסבוק לא אוהבת שהמשתמשים שלה עוזבים את הפלטפורמה לטובת אתרים אחרים. אפשר להבין. מסיבה זו פוסטים אשר נלווה אליהם קישור המפנה אל מחוץ לפייסבוק, זוכה לחשיפה נמוכה באופן משמעותי מאשר פוסט ללא קישור חיצוני. מה עושים? מפרסמים את הפוסט ובסופו מציינים כי הקישור מופיע בתגובה הראשונה לפוסט. כך הפוסט זוכה לחשיפה גבוהה יותר והגולשים חשופים לקישור המצורף.

2. פעילות בקבוצות
פייסבוק מעודדת קהילתיות ומעניקה חשיפה גבוהה לפוסטים המפורסמים בקבוצות. הקבוצות מספקות תחושת קהילתיות וככאלו, מושכות אליהן גולשים רבים בעלי תחומי עניין משותפים. איך כל זה קשור לחשיפת העסק שלך? במקום שבו תנועה ערה של גולשים, ישנה חשיפה גבוהה יותר לפוסטים. מכאן שבהרבה מקרים משתלם להקים ולתחזק קבוצת פייסבוק או לחלופין, לפעול בקבוצות רלוונטיות. בקבוצה הייעודית ניתן לשתף מידע, להתייעץ, לייעץ, לייצר תדמית של מומחה בתחומך ולהכיר הרבה אנשים שעבורם השירות שלך עשוי להיות רלוונטי. אופציה זו יעילה בעיקר למיטיבי לכת, המוכנים להקדיש זמן לפעילות תכופה בקבוצה על מנת לבסס את מעמדם כמקצוענים, המחזיקים במוצר או בשירות מצוין.

3. האשטגים #
כן, לסולמיות הקטנות יש כוח לא קטן בכלל. באמצעות שימוש בהאשטגים רלוונטיים ופופולריים ניתן להגדיל את החשיפה לפוסט באופן משמעותי! איך עושים זאת נכון? משתמשים רק במילים וביטויים רלוונטיים לפוסט, עורכים מחקר קטנטן בנוגע להאשטגים פופולריים באמצעות חיפושם בשורת החיפוש של פייסבוק ובעיקר לא מגזימים – 2- 5 האשטגים מדויקים יכולים להשיג חשיפה מצוינת, מעבר לכך, השימוש בהם עשוי לגרום לפוסט שלכם להיראות עמוס ומבולגן.

4. מתקדמים לווידאו
אם בעבר דובר רבות על חשיבות הוספת התמונה לפוסט לשם הגדלת החשיפה ואינטראקציית הגולשים, כדאי להכיר את הדור הבא של הוויזואל – הווידאו.
סרטוני הווידאו הפכו לאחרונה לפופולריים במיוחד והם זוכים לחשיפה גבוהה יותר משל פוסטים עם תמונות. את הסרטונים ניתן להפיק לבד באמצעות תוכנות עריכת הסרטונים השונות, באופן חובבני ופשוט דרך הנייד או באמצעות חברה המתמחה ביצירת סרטונים. כך או כך, יצירת סרטון מעניין הנלווה לפוסט מדויק, תעלה את כמות הנחשפים לפוסט שלך באופן ניכר.

5. התוכן הוא (עדיין) המלך!
גם אם הכנת שיעורי בית, למדת ויישמת את כל הסעיפים הקודמים, אם התוכן שלך לא מספיק טוב, מדויק ומעניין, החשיפה תהיה בהתאם.
לכן חשוב לזכור כי תוכן איכותי הוא מה שגורם לאנשים לעצור, לקרוא, להתרשם ולהגיב בהתאם. התוכן צריך להית מנוסח היטב, ללא שגיאות, מקורי ומעניין.
הקפדה על כל אלה, תגרום לקהל האוהדים שלך להתעניין בך יותר, להגיב, לשתף ובכך להגדיל את החשיפה לעמוד העסקי שלך.

עבור לתוכן העמוד