5 דרכים למינוף אירועים אקטואליים לטובת העסק

אנחנו חיים בעולם שבו בכל רגע קורה משהו..מאירועים בינלאומיים כמו טקס האוסקר ועד אירועים מקומיים (ומרגשים!) כמו חגיגות ה-70 לישראל. לכן, אפשר ורצוי למנף את האייטמים שמופיעים בחדשות או בפיד של הפייסבוק לטובת העסק. כך, זה ייתן ללקוחות תחושה שאתם עסק עדכני, רגיש וקשוב לסביבתו שלא מפספס שום הזדמנות. ומכאן, הדרך לליבם של הלקוחות קצרה כי מי שיודע לדייק ולנצל הזדמנויות, יודע לעשות זאת בעוד אפיקים גם עבור לקוחותיו.
אז איך, או יותר נכון - מתי - ממנפים אירועים אקטואליים לטובת העסק?
 
יש לי יום יום חג
אנשים מטבעם אוהבים לחגוג ולשמוח, ואוהבים להרגיש שמפנקים אותם. חגים הם הזדמנות מצוינת, רב פעמית ולא פחות חשוב - כזו שניתן להתכונן אליה מראש! טיפ מכל הלב כדי להכניס את העסק לאווירה חגיגית, אנחנו ממליצים לכם לעשות מבצעים ולהגדיל את נפח העבודה. חשוב שתפרסמו את המבצעים במספר פלטפורמות, כמו פרסומות ברדיו, בגוגל וברשתות החברתיות, ועד הצבת שלט ליד בית העסק - כדי ליצור באזז סביב המבצעים.

מי אמר BLACK FRIDAY?
בשנים האחרונות כולנו הכרנו מושגים כמו "בוקסינג דיי" ו"בלק פריידי": ימי מכירות בהנחות גדולות במיוחד, שמצוינים בכל מדינות העולם המערבי. יותר ויותר עסקים לוקחים חלק בימי המכירות האלו (ונוספים) עם כל שנה שעוברת, ובאופן מפתיע - לא משנה כמה הלקוחות קונים, הם תמיד רוצים... עוד! ולכן, כדאי להשתתף בחגיגות ולא לשבת על הגדר.

אולימפיאדה, מונדיאל ומה שביניהם
בשנים האחרונות המונדיאל הפך לפסטיבל של ממש, כאשר בתי עסק רבים יוצאים במבצעים ופעילויות לכבודו. למשל, פאבים שמשדרים משחקי מונדיאל שיוצאים במבצע על המשקאות או האוכל, אליהם מצטרפים גם בתי עסק שאינם קשורים בהכרח לכדורגל או לשידורי המשחקים ועורכים תחרויות, מחלקים פרסים ומכניסים את הלקוחות לאווירת המונדיאל. וכיוון שאנשים אוהבים לחגוג, כפי שציינו, זה עובד והלקוחות שמחים לחגוג ולשייך את עצמם לבתי עסק שעושים בשבילם את ה"אקסטרה" הזה.

"כפרה עליכם, אירופה"
ייתכן שהבחנתם לקראת האירוויזיון השנה, בעיקר ברשתות החברתיות, בפוסטים שאיחלו לנטע ברזילי בהצלחה באירוויזיון. התסרוקת המפורסמת שלה הופיעה בחלק גדול מהפוסטים והשלטים בתור קריצה הומוריסטית ויצירתית - ולמעשה בתור ניכוס של נטע לעסק, ששידר ללקוחות את המסר "אנחנו עם נטע המצליחנית" מה שאומר - נטע המצליחנית איתנו.  כלומר, אנחנו מצליחנים: השקעה מינימלית, רווח מקסימלי.

מחאת השיוויון ללהט"בים
בשבועות האחרונים לא היה אדם בישראל שלא שמע על מחאת הלהט"בים לקבלת שיוויון. באמצע חודש יולי המחאה עלתה מדרגה והעמותה למען הלהט"ב בישראל הכריזה שחברי הקהילה מתכננים לשבות ליום אחד. התגובות לא איחרו לבוא: עסקים רבים, מקטנים ועד תאגידי ענק, הצהירו בפומבי כי לא יחשיבו את אותו יום כיום חופש לעובדים שיבחרו לשבות, ומספר חברות גדולות הצהירו שיתנו מענקים של עשרות אלפי שקלים לעובדים שיבחרו בהליך פונדקאות. וכך הקהילה הלהט"בית קיבלה אישור שהמשק הישראלי תומך בה וחבריה לא נפגעו כספית כי שבתו, בעוד שהחברות שהביעו תמיכה בקהילה חיזקו את שמן הטוב - לעתים בהשקעה המינימלית של החלפת תמונת פרופיל בפייסבוק.
 
לסיכום, אירועים מתרחשים סביבנו כל הזמן. את חלקם ניתן לצפות מראש ולחלקם יש צורך להגיב במהירות. כך או כך, היום זה כמעט בגדר חובה עבור עסק להיות עם האצבע על הדופק, לקראת האירוע הבא. זה הזמן לשבת מול לוח השנה, לסמן לעצמכם את האירועים הידועים מראש להם תרצו להגיב ולהתכונן לקראתם, וכמובן - להתעדכן באירועי השעה ולהגיב להם באופן רציף, באופן המתאים לכם. העסק שלכם רק ירוויח!

 

עבור לתוכן העמוד